Maximizers vs. satisficers - why less can be more
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04274644%3A_____%2F19%3A%230000465" target="_blank" >RIV/04274644:_____/19:#0000465 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://casopis.cms-cma.cz/2019/MaK_1-2019/mobile/index.html#p=2" target="_blank" >http://casopis.cms-cma.cz/2019/MaK_1-2019/mobile/index.html#p=2</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Maximalisté vs. uspokojovači aneb proč méně může být více
Original language description
Článek se zabývá dvěma různými adaptivními strategiemi spotřebitelského rozhodování –reprezentované maximalisty a uspokojovači. Maximalisté pravděpodobně dosahují lepších objektivních výsledků v situacích volby než uspokojovači, ale jejich subjektivní vnímání těchto výsledků voleb je podle empirických důkazů více ovlivňováno negativními emocemi. Tato a další zjištění by měla být použita v širší míře v marketingové praxi obchodních strategií
Czech name
Maximalisté vs. uspokojovači aneb proč méně může být více
Czech description
Článek se zabývá dvěma různými adaptivními strategiemi spotřebitelského rozhodování –reprezentované maximalisty a uspokojovači. Maximalisté pravděpodobně dosahují lepších objektivních výsledků v situacích volby než uspokojovači, ale jejich subjektivní vnímání těchto výsledků voleb je podle empirických důkazů více ovlivňováno negativními emocemi. Tato a další zjištění by měla být použita v širší míře v marketingové praxi obchodních strategií
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50100 - Psychology and cognitive sciences
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Marketing & Komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Volume of the periodical
XXVIV
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
2
Pages from-to
12-13
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—