Fair trade development in the Czech Republic
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F17%3AN0000040" target="_blank" >RIV/24759384:_____/17:N0000040 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vývoj fair tradu v České republice
Original language description
Zpráva prezentuje výsledky dosažené v posledním roce řešení projektu č. CZ.2.01.2017.221.030 s názvem „Nákupní preference českých zákazníků a fair trade ”. Hlavním cílem prvního roku projektu bylo popsat vývoj fair tradu v ČR, analyzovat povědomí a rozsah vědomostí o fair trade a nákup fairtradových výrobků v České republice. Výsledky provedené analýzy primárních dat jsou rozděleny a popsány dle zkoumaných oblastí. Toto šetření navázalo na výzkumy zaměřené na fair trade, které proběhly v letech 2011 a 2014. Díky těmto datům bylo možné jak zjistit vývoj fair tradu v České republice, tak zachytit jeho vývojové trendy. Nákup těchto produktů byl dále vyhodnocen na základě sociodemografických charakteristik zákazníků. Data prezentovaná v této zprávě byla získávána metodou face-to-face na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1 258 interview.
Czech name
Vývoj fair tradu v České republice
Czech description
Zpráva prezentuje výsledky dosažené v posledním roce řešení projektu č. CZ.2.01.2017.221.030 s názvem „Nákupní preference českých zákazníků a fair trade ”. Hlavním cílem prvního roku projektu bylo popsat vývoj fair tradu v ČR, analyzovat povědomí a rozsah vědomostí o fair trade a nákup fairtradových výrobků v České republice. Výsledky provedené analýzy primárních dat jsou rozděleny a popsány dle zkoumaných oblastí. Toto šetření navázalo na výzkumy zaměřené na fair trade, které proběhly v letech 2011 a 2014. Díky těmto datům bylo možné jak zjistit vývoj fair tradu v České republice, tak zachytit jeho vývojové trendy. Nákup těchto produktů byl dále vyhodnocen na základě sociodemografických charakteristik zákazníků. Data prezentovaná v této zprávě byla získávána metodou face-to-face na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1 258 interview.
Classification
Type
V<sub>souhrn</sub> - Summary research report
CEP classification
—
OECD FORD branch
50704 - Environmental sciences (social aspects)
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Number of pages
21
Place of publication
Praha
Publisher/client name
—
Version
—