All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Fair trade development in the Czech Republic

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F24759384%3A_____%2F17%3AN0000040" target="_blank" >RIV/24759384:_____/17:N0000040 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vývoj fair tradu v České republice

  • Original language description

    Zpráva prezentuje výsledky dosažené v posledním roce řešení projektu č. CZ.2.01.2017.221.030 s názvem „Nákupní preference českých zákazníků a fair trade ”. Hlavním cílem prvního roku projektu bylo popsat vývoj fair tradu v ČR, analyzovat povědomí a rozsah vědomostí o fair trade a nákup fairtradových výrobků v České republice. Výsledky provedené analýzy primárních dat jsou rozděleny a popsány dle zkoumaných oblastí. Toto šetření navázalo na výzkumy zaměřené na fair trade, které proběhly v letech 2011 a 2014. Díky těmto datům bylo možné jak zjistit vývoj fair tradu v České republice, tak zachytit jeho vývojové trendy. Nákup těchto produktů byl dále vyhodnocen na základě sociodemografických charakteristik zákazníků. Data prezentovaná v této zprávě byla získávána metodou face-to-face na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1 258 interview.

  • Czech name

    Vývoj fair tradu v České republice

  • Czech description

    Zpráva prezentuje výsledky dosažené v posledním roce řešení projektu č. CZ.2.01.2017.221.030 s názvem „Nákupní preference českých zákazníků a fair trade ”. Hlavním cílem prvního roku projektu bylo popsat vývoj fair tradu v ČR, analyzovat povědomí a rozsah vědomostí o fair trade a nákup fairtradových výrobků v České republice. Výsledky provedené analýzy primárních dat jsou rozděleny a popsány dle zkoumaných oblastí. Toto šetření navázalo na výzkumy zaměřené na fair trade, které proběhly v letech 2011 a 2014. Díky těmto datům bylo možné jak zjistit vývoj fair tradu v České republice, tak zachytit jeho vývojové trendy. Nákup těchto produktů byl dále vyhodnocen na základě sociodemografických charakteristik zákazníků. Data prezentovaná v této zprávě byla získávána metodou face-to-face na vzorku obyvatel ČR, který byl vybrán pomocí kvótního výběru; celkem bylo provedeno 1 258 interview.

Classification

  • Type

    V<sub>souhrn</sub> - Summary research report

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50704 - Environmental sciences (social aspects)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Number of pages

    21

  • Place of publication

    Praha

  • Publisher/client name

  • Version