All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Prototype of the hydraulic electric recuperation unit MUV75-Hybrid

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25433971%3A_____%2F23%3AN0000003" target="_blank" >RIV/25433971:_____/23:N0000003 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Prototyp hydraulického elektrického rekuperačního bloku MUV75-Hybrid

  • Original language description

    Hybridní systém pro využití „brzdné a gravitační energie“ při jízdě z kopce a při brždění, kdy bude tato energie řízeně využívána pro pohon hydraulického motoru v tandemu s elektrickým generátorem na výrobu elektrické energie a její následné uložení v přídavných elektrických akumulátorech. Možnosti následného využití elektrické energie skýtají vysokou variabilitu v oblasti použití ve vozidle, především pro pokrytí spotřeby v tzv. přídavných pohonech vozidla, jako je např. klimatizace a topení, osvětlení vozidla a napájení řídících elektrických obvodů. v tzv. přídavném bloku, který lze dodatečně namontovat jak ke stávajícím nebo v budoucnu nově vyrobeným kolejovým vozidlům MUV 74/75 - motorovým drezínám. Tato vozidla jsou uživateli využívána převážně na krátké trasy s množstvím mezizastávek, kde charakter provozu kolejového vozidla bude dobře využitelný pro uvažované využití funkce rekuperace energie hydraulického oleje a jeho převod na elektrickou energii .

  • Czech name

    Prototyp hydraulického elektrického rekuperačního bloku MUV75-Hybrid

  • Czech description

Classification

  • Type

    G<sub>prot</sub> - Prototype

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    20104 - Transport engineering

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/EG21_374%2F0026738" target="_blank" >EG21_374/0026738: Research and development of a unique hybrid auxiliary device of open hydraulic traction drive</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2023

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Internal product ID

    Prototyp elektrického bloku MUV75-Hybrid

  • Numerical identification

  • Technical parameters

    Hybridní systém pro využití „brzdné a gravitační energie“ při jízdě z kopce a při brždění, kdy bude tato energie řízeně využívána pro pohon hydraulického motoru v tandemu s elektrickým generátorem na výrobu elektrické energie a její následné uložení v přídavných elektrických akumulátorech. Možnosti následného využití elektrické energie skýtají vysokou variabilitu v oblasti použití ve vozidle, především pro pokrytí spotřeby v tzv. přídavných pohonech vozidla, jako je např. klimatizace a topení, osvětlení vozidla a napájení řídících elektrických obvodů. v tzv. přídavném bloku, který lze dodatečně namontovat jak ke stávajícím nebo v budoucnu nově vyrobeným kolejovým vozidlům MUV 74/75 - motorovým drezínám. Tato vozidla jsou uživateli využívána převážně na krátké trasy s množstvím mezizastávek, kde charakter provozu kolejového vozidla bude dobře využitelný pro uvažované využití funkce rekuperace energie hydraulického oleje a jeho převod na elektrickou energii .

  • Economical parameters

    Úspory v reálném provozu vozidla budou vždy záviset na charakteru kolejové dráhy a podmínek jízdy, nicméně se očekává bezproblémové využití nejen pro „rozjezd vozidla „ , ale i po dobu časové osy standardní jízdy, vždy při 15 sec. brždění bude tato energie řízeně využívána pro pohon hydraulického motoru v tandemu s elektrickým generátorem na výrobu elektrické energie a její následné uložení v přídavných elektrických akumulátorech. Možnosti následného využití elektrické energie skýtají vysokou variabilitu v oblasti použití ve vozidle, především pro pokrytí spotřeby v tzv. přídavných pohonech vozidla, jako je např. klimatizace a topení, osvětlení vozidla a napájení řídících elektrických obvodů. v tzv. přídavném bloku, který lze dodatečně namontovat jak ke stávajícím nebo v budoucnu nově vyrobeným kolejovým vozidlům MUV 74/75 - motorovým drezínám.

  • Application category by cost

  • Owner IČO

    25433971

  • Owner name

    CHVALIS s.r.o.

  • Owner country

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Usage type

    V - Výsledek je využíván vlastníkem

  • Licence fee requirement

    N - Poskytovatel licence na výsledek nepožaduje licenční poplatek

  • Web page