Human Resource Branding
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25473361%3A_____%2F14%3A%230000777" target="_blank" >RIV/25473361:_____/14:#0000777 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Budování značky zaměstnavatele
Original language description
Díky budování značky zaměstnavatele mohou v ndešní době zaměstnavatelé najímat talentované zaměstnance. Cílem předloženého článku je idetifikovat a zhodnotit benefity, které budování značky zaměstnavatele přináší a rovněž i strategické trendy, které mohou v praxi organizacím v ČR bnapomoci při budování jejich značky. Mezi použité metody patří studium odborné literatury, analýza vybraných statistických ukazatelů a primární výzkum. Data byla získána za pomoci kvantitativního výzkumu s využitím dotazníkového šetření. Výsledky ukazují, že nejčastěji zmiňovanými výhodami byly udržení si klíčovch zaměstnanců (352 organizací), získánéí nových talentovaných zaměstnanců (351 organizací) a zvýšení motivace současných zaměstnanců (316 organizací). Podle respondentů může být budování zaměstnavatelské značky nejvíce ovlivněno strategickými trendy, jako jsou management kontinuity znalostí, talent management nebo kariérní management.
Czech name
Budování značky zaměstnavatele
Czech description
Díky budování značky zaměstnavatele mohou v ndešní době zaměstnavatelé najímat talentované zaměstnance. Cílem předloženého článku je idetifikovat a zhodnotit benefity, které budování značky zaměstnavatele přináší a rovněž i strategické trendy, které mohou v praxi organizacím v ČR bnapomoci při budování jejich značky. Mezi použité metody patří studium odborné literatury, analýza vybraných statistických ukazatelů a primární výzkum. Data byla získána za pomoci kvantitativního výzkumu s využitím dotazníkového šetření. Výsledky ukazují, že nejčastěji zmiňovanými výhodami byly udržení si klíčovch zaměstnanců (352 organizací), získánéí nových talentovaných zaměstnanců (351 organizací) a zvýšení motivace současných zaměstnanců (316 organizací). Podle respondentů může být budování zaměstnavatelské značky nejvíce ovlivněno strategickými trendy, jako jsou management kontinuity znalostí, talent management nebo kariérní management.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů