All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Human Resource Branding

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25473361%3A_____%2F14%3A%230000777" target="_blank" >RIV/25473361:_____/14:#0000777 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Budování značky zaměstnavatele

  • Original language description

    Díky budování značky zaměstnavatele mohou v ndešní době zaměstnavatelé najímat talentované zaměstnance. Cílem předloženého článku je idetifikovat a zhodnotit benefity, které budování značky zaměstnavatele přináší a rovněž i strategické trendy, které mohou v praxi organizacím v ČR bnapomoci při budování jejich značky. Mezi použité metody patří studium odborné literatury, analýza vybraných statistických ukazatelů a primární výzkum. Data byla získána za pomoci kvantitativního výzkumu s využitím dotazníkového šetření. Výsledky ukazují, že nejčastěji zmiňovanými výhodami byly udržení si klíčovch zaměstnanců (352 organizací), získánéí nových talentovaných zaměstnanců (351 organizací) a zvýšení motivace současných zaměstnanců (316 organizací). Podle respondentů může být budování zaměstnavatelské značky nejvíce ovlivněno strategickými trendy, jako jsou management kontinuity znalostí, talent management nebo kariérní management.

  • Czech name

    Budování značky zaměstnavatele

  • Czech description

    Díky budování značky zaměstnavatele mohou v ndešní době zaměstnavatelé najímat talentované zaměstnance. Cílem předloženého článku je idetifikovat a zhodnotit benefity, které budování značky zaměstnavatele přináší a rovněž i strategické trendy, které mohou v praxi organizacím v ČR bnapomoci při budování jejich značky. Mezi použité metody patří studium odborné literatury, analýza vybraných statistických ukazatelů a primární výzkum. Data byla získána za pomoci kvantitativního výzkumu s využitím dotazníkového šetření. Výsledky ukazují, že nejčastěji zmiňovanými výhodami byly udržení si klíčovch zaměstnanců (352 organizací), získánéí nových talentovaných zaměstnanců (351 organizací) a zvýšení motivace současných zaměstnanců (316 organizací). Podle respondentů může být budování zaměstnavatelské značky nejvíce ovlivněno strategickými trendy, jako jsou management kontinuity znalostí, talent management nebo kariérní management.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů