Tourism Marketing
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F12%3A%230000063" target="_blank" >RIV/25619161:_____/12:#0000063 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketing v cestovním ruchu
Original language description
Cílem této publikace je pžiblížit problematiku marketingu v moderním pojetí všem, kteří mají zájem o úspěšný rozvoj cestovního ruchu, posílení konkurenceschopnosti destinací i podniků na silně konkurenčním trhu, jakým trh cestovního ruchu je. Text je rozdělen do dvou čásrí. První část nazvaná "Volný čas, cestovní ruch, pohostinství a marketingové principy" obsahujeosm kapitol. Druhá část nazvaná "Marketingové nástroje" je členěna do šesti kapitol.
Czech name
Marketing v cestovním ruchu
Czech description
Cílem této publikace je pžiblížit problematiku marketingu v moderním pojetí všem, kteří mají zájem o úspěšný rozvoj cestovního ruchu, posílení konkurenceschopnosti destinací i podniků na silně konkurenčním trhu, jakým trh cestovního ruchu je. Text je rozdělen do dvou čásrí. První část nazvaná "Volný čas, cestovní ruch, pohostinství a marketingové principy" obsahujeosm kapitol. Druhá část nazvaná "Marketingové nástroje" je členěna do šesti kapitol.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/WA-037-05-Z06" target="_blank" >WA-037-05-Z06: Proposal of Systematic Tourism Research in the Czech Republic Particularly Aimed at Regions"</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-247-4209-0
Number of pages
313
Publisher name
Grada Publishing
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—