All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Psychology of market, personality of a consumer, consumer´s behaviour, sales psychology.

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F23%3AN0000023" target="_blank" >RIV/25619161:_____/23:N0000023 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Psychologie trhu a chování spotřebitele

  • Original language description

    Tato kniha přináší základní poznatky z psychologie trhu jako aplikované disciplíny a klade si za cíl jednoduchým a srozumitelným způsobem přiblížit tuto problematiku čtenáři. Věnuje se obecnějšímu pojetí psychologie trhu. V našich podmínkách je toto téma rozděleno na celou řadu dílčích a jednotlivě publikovaných součástí psychologie trhu. Jedná se například o psychologii osobnosti, psychologii reklamy, psychologii prodeje, chování zákazníka, emoce v marketingu, psychologie nákupního chování apod. Zde se snažíme dát čtenáři určitý základ pro danou problematiku tak, aby se případně mohl blíže seznámit s již výše uvedenými okruhy psychologie trhu a prohloubit své znalosti z této oblasti. Publikace nejprve seznamuje čtenáře se základními klasifikacemi trhu. Dále se zabývá osobností člověka v obecném pojetí a psychologickými faktory, majícími vliv na jeho spotřební chování. Na tuto část navazuje charakteristika osobnosti jako spotřebitele a jednotlivých faktorů ovlivňujících jeho spotřební chování a proces rozhodování při koupi produktu. Poté se publikace věnuje psychologii prodeje jako součásti psychologie trhu, včetně psychologických otázek vztahu kupující – prodávající. V závěru jsou zmíněny některé současné trendy v oblasti trhu s produkty a službami.

  • Czech name

    Psychologie trhu a chování spotřebitele

  • Czech description

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2023

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7676-638-9

  • Number of pages

    232

  • Publisher name

    Wolters Kluwer

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book