Psychology of market, personality of a consumer, consumer´s behaviour, sales psychology.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F23%3AN0000023" target="_blank" >RIV/25619161:_____/23:N0000023 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Psychologie trhu a chování spotřebitele
Original language description
Tato kniha přináší základní poznatky z psychologie trhu jako aplikované disciplíny a klade si za cíl jednoduchým a srozumitelným způsobem přiblížit tuto problematiku čtenáři. Věnuje se obecnějšímu pojetí psychologie trhu. V našich podmínkách je toto téma rozděleno na celou řadu dílčích a jednotlivě publikovaných součástí psychologie trhu. Jedná se například o psychologii osobnosti, psychologii reklamy, psychologii prodeje, chování zákazníka, emoce v marketingu, psychologie nákupního chování apod. Zde se snažíme dát čtenáři určitý základ pro danou problematiku tak, aby se případně mohl blíže seznámit s již výše uvedenými okruhy psychologie trhu a prohloubit své znalosti z této oblasti. Publikace nejprve seznamuje čtenáře se základními klasifikacemi trhu. Dále se zabývá osobností člověka v obecném pojetí a psychologickými faktory, majícími vliv na jeho spotřební chování. Na tuto část navazuje charakteristika osobnosti jako spotřebitele a jednotlivých faktorů ovlivňujících jeho spotřební chování a proces rozhodování při koupi produktu. Poté se publikace věnuje psychologii prodeje jako součásti psychologie trhu, včetně psychologických otázek vztahu kupující – prodávající. V závěru jsou zmíněny některé současné trendy v oblasti trhu s produkty a službami.
Czech name
Psychologie trhu a chování spotřebitele
Czech description
—
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2023
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7676-638-9
Number of pages
232
Publisher name
Wolters Kluwer
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—