Strategic marketing
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F23%3AN0000024" target="_blank" >RIV/25619161:_____/23:N0000024 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/49777513:23510/23:43969877
Result on the web
<a href="https://www.grada.cz/strategicky-marketing-7665/?gad_source=1&gclid=CjwKCAjw5v2wBhBrEiwAXDDoJb-CAZR_hU7fJdrQr4VdYF29ANxz-VPKzhW75t4I8Yj_8jOJpHkSgBoC_IcQAvD_BwE" target="_blank" >https://www.grada.cz/strategicky-marketing-7665/?gad_source=1&gclid=CjwKCAjw5v2wBhBrEiwAXDDoJb-CAZR_hU7fJdrQr4VdYF29ANxz-VPKzhW75t4I8Yj_8jOJpHkSgBoC_IcQAvD_BwE</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Strategický marketing: Strategie a trendy – 3. přepracované a rozšířené vydání
Original language description
Kniha se komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií, jejich implementaci a kontrole. Je určena marketingovým praktikům, manažerům, podnikatelům a studentům VŠ
Czech name
Strategický marketing: Strategie a trendy – 3. přepracované a rozšířené vydání
Czech description
—
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2023
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-271-3722-0
Number of pages
432
Publisher name
Grada Publishing a.s.
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—