All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Human Resource Development in Innovative Enterprises

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25751417%3A_____%2F07%3A%230000004" target="_blank" >RIV/25751417:_____/07:#0000004 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Rozvoj lidských zdrojů v inovačních podnicích

  • Original language description

    Příspěvek podává přehled základních poznatků o efektech podnikového vzdělávání. Samotná návratnost investic do vzdělávání je obtížně kalkulovatelná, nicméně pozitivní vliv vzdělávání na produktivitu práce je doložitelný. Efekty z podnikového vzdělávání se dělí mezi zaměstnavatele a zaměstnance. Vzhledem k tomu, že zaměstnavatelé získávají větší díl, obavy z výrazného podinvestování této oblasti jsou do určité míry nadhodnocené. Efekty ze vzdělávání vykazují určitou spojitost s typem vzdělávání a profesíúčastníků. Z hlediska podílu inovačních podniků poskytujících svým zaměstnancům vzdělávací kurzy vykazuje ČR hodnoty nad průměrem EU, veřejná podpora však byla pod tímto průměrem. Nižší je i podíl podniků přijímajících nové absolventy. Z hlediska typu vzdělávacích kurzů jsou v inovačních podnicích ČR nejběžnější kurzy povinného vzdělávání, kurzy vnitropodnikové jsou častější než kurzy realizované mimo podnik. V rámci kvalifikačně náročných profesí jsou kurzy, nejčastěji určeny technický

  • Czech name

    Rozvoj lidských zdrojů v inovačních podnicích

  • Czech description

    Příspěvek podává přehled základních poznatků o efektech podnikového vzdělávání. Samotná návratnost investic do vzdělávání je obtížně kalkulovatelná, nicméně pozitivní vliv vzdělávání na produktivitu práce je doložitelný. Efekty z podnikového vzdělávání se dělí mezi zaměstnavatele a zaměstnance. Vzhledem k tomu, že zaměstnavatelé získávají větší díl, obavy z výrazného podinvestování této oblasti jsou do určité míry nadhodnocené. Efekty ze vzdělávání vykazují určitou spojitost s typem vzdělávání a profesíúčastníků. Z hlediska podílu inovačních podniků poskytujících svým zaměstnancům vzdělávací kurzy vykazuje ČR hodnoty nad průměrem EU, veřejná podpora však byla pod tímto průměrem. Nižší je i podíl podniků přijímajících nové absolventy. Z hlediska typu vzdělávacích kurzů jsou v inovačních podnicích ČR nejběžnější kurzy povinného vzdělávání, kurzy vnitropodnikové jsou častější než kurzy realizované mimo podnik. V rámci kvalifikačně náročných profesí jsou kurzy, nejčastěji určeny technický

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/1J020%2F04-DP1" target="_blank" >1J020/04-DP1: Knowledge Society - Requirements on Human Resources Skills and Continuing Training</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Růst, stabilita a konkurenceschopnost III. Česká republika v globalizované a znalostní ekonomice.

  • ISBN

    978-80-86131-71-9

  • Number of pages of the result

    18

  • Pages from-to

    345-362

  • Number of pages of the book

  • Publisher name

    Linde

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS chapter