All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Barriers to participation in continuing education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25751417%3A_____%2F10%3A%230000123" target="_blank" >RIV/25751417:_____/10:#0000123 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Bariéry účasti na dalším vzdělávání

  • Original language description

    Cílem kapitoly je podat přehled o bariérách účasti na dalším vzdělávání pociťovaných skupinami s nízkou účastí na další vzdělávání. Obecnější výzkumnou otázkou je, zda a jak další vzdělávání přispívá k odstraňování vzdělanostních nerovností. Základní výzkumné otázky se soustřeďují právě na skupiny s malou účastí na vzdělávání. Významná je nejen identifikace bariér, které pociťují, ale rovněž to, zda se tyto bariéry liší od překážek, které pociťuje dospělá populace jako celek, a zda má smysl realizovat pro tyto skupiny specifická opatření. Mezi analyzované skupiny patří nezaměstnaní, lidé s nižším vzděláním, rodiče malých dětí, lidé starší 50 let a podnikatelé.

  • Czech name

    Bariéry účasti na dalším vzdělávání

  • Czech description

    Cílem kapitoly je podat přehled o bariérách účasti na dalším vzdělávání pociťovaných skupinami s nízkou účastí na další vzdělávání. Obecnější výzkumnou otázkou je, zda a jak další vzdělávání přispívá k odstraňování vzdělanostních nerovností. Základní výzkumné otázky se soustřeďují právě na skupiny s malou účastí na vzdělávání. Významná je nejen identifikace bariér, které pociťují, ale rovněž to, zda se tyto bariéry liší od překážek, které pociťuje dospělá populace jako celek, a zda má smysl realizovat pro tyto skupiny specifická opatření. Mezi analyzované skupiny patří nezaměstnaní, lidé s nižším vzděláním, rodiče malých dětí, lidé starší 50 let a podnikatelé.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AO - Sociology, demography

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/1J%2F005%2F04-DP2" target="_blank" >1J/005/04-DP2: Unequal access to education: the extent, sources, social and economic consequences, policy strategies.</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Nerovnosti ve vzdělávání. Od měření k řešení.

  • ISBN

    978-80-7419-032-2

  • Number of pages of the result

    29

  • Pages from-to

  • Number of pages of the book

    523

  • Publisher name

    Sociologické nakladatelství (SLON)

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS chapter