All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Functional Literacy and Quality of Job: Mutual Relations, Conceptual and Methodological Approaches

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25751417%3A_____%2F13%3A%230000180" target="_blank" >RIV/25751417:_____/13:#0000180 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.sav.sk/index.php?lang=sk&charset=&doc=journal-list&journal_no=36" target="_blank" >http://www.sav.sk/index.php?lang=sk&charset=&doc=journal-list&journal_no=36</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Funkční gramotnost a kvalita pracovního místa: Vzájemná souvislost, konceptuální a metodické přístupy

  • Original language description

    Článek se zabývá souvislostí funkční gramotnosti se mzdou a nemzdovými charakteristikami kvality pracovního místa. Podává přehled současného stavu poznání v této oblasti a aktuálních výzkumných témat. Soustředí se na konceptuální a metodické aspekty sledování souvislostí mezi funkční gramotností a kvalitou pracovního místa a informuje o dostupných datových zdrojích. Seznamuje čtenáře s výsledky mezinárodních studií dokládajících, že mezi funkční gramotností a kvalitou pracovního místa existuje souvislost i při zohlednění vlivu dosaženého vzdělání. Ukazuje, že výzkum v ČR a dalších středoevropských zemích má v této oblasti značné rezervy oproti anglicky mluvícím zemím a na základě mezinárodního srovnání poukazuje na některá specifika těchto zemí, kterámohou být předmětem dalšího výzkumu.

  • Czech name

    Funkční gramotnost a kvalita pracovního místa: Vzájemná souvislost, konceptuální a metodické přístupy

  • Czech description

    Článek se zabývá souvislostí funkční gramotnosti se mzdou a nemzdovými charakteristikami kvality pracovního místa. Podává přehled současného stavu poznání v této oblasti a aktuálních výzkumných témat. Soustředí se na konceptuální a metodické aspekty sledování souvislostí mezi funkční gramotností a kvalitou pracovního místa a informuje o dostupných datových zdrojích. Seznamuje čtenáře s výsledky mezinárodních studií dokládajících, že mezi funkční gramotností a kvalitou pracovního místa existuje souvislost i při zohlednění vlivu dosaženého vzdělání. Ukazuje, že výzkum v ČR a dalších středoevropských zemích má v této oblasti značné rezervy oproti anglicky mluvícím zemím a na základě mezinárodního srovnání poukazuje na některá specifika těchto zemí, kterámohou být předmětem dalšího výzkumu.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AO - Sociology, demography

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GBP402%2F12%2FG130" target="_blank" >GBP402/12/G130: The relationships between skills, schooling and labor market outcomes: A longitudinal study</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Sociológia. Slovak sociological review

  • ISSN

    0049-1225

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    45

  • Issue of the periodical within the volume

    4

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    20

  • Pages from-to

    365-384

  • UT code for WoS article

    000323992000002

  • EID of the result in the Scopus database