The Challenge for Education: A Gifted Student
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25840886%3A_____%2F19%3AN0000024" target="_blank" >RIV/25840886:_____/19:N0000024 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Výzva pro vzdělávání: Nadaný student
Original language description
Předkládaná práce se zabývá problematikou kvalitního vzdělávání talentovaných studentů, na jejichž základě je dobrý profesor schopný rozpoznat a pracovat s daným talentem. Účelem příspěvku je představit pedagogické dovednosti nezbytné pro vzdělávání talentovaných studentů, tj. Kromě identifikace a diagnostiky talentu také specifické metody vzdělávání talentovaných studentů a na konkrétním příkladu ilustrovat jednu takovou metodu, vzdělávání zaměřené na výzkum. Studie ukázala, že vzdělávání orientované na výzkum přispívá k efektivitě vzdělávání a motivaci talentovaného studenta a že příjemným způsobem rozvíjí schopnost studenta provádět nezávislý výzkum, řešit problémy, hledat různé strategie, vyvodit závěry a bránit je. Zjištění studie jednoznačně hovoří na podporu zvýšení používání této metody, ale také poukazuje na to, že není dostatečně využívána.
Czech name
Výzva pro vzdělávání: Nadaný student
Czech description
Předkládaná práce se zabývá problematikou kvalitního vzdělávání talentovaných studentů, na jejichž základě je dobrý profesor schopný rozpoznat a pracovat s daným talentem. Účelem příspěvku je představit pedagogické dovednosti nezbytné pro vzdělávání talentovaných studentů, tj. Kromě identifikace a diagnostiky talentu také specifické metody vzdělávání talentovaných studentů a na konkrétním příkladu ilustrovat jednu takovou metodu, vzdělávání zaměřené na výzkum. Studie ukázala, že vzdělávání orientované na výzkum přispívá k efektivitě vzdělávání a motivaci talentovaného studenta a že příjemným způsobem rozvíjí schopnost studenta provádět nezávislý výzkum, řešit problémy, hledat různé strategie, vyvodit závěry a bránit je. Zjištění studie jednoznačně hovoří na podporu zvýšení používání této metody, ale také poukazuje na to, že není dostatečně využívána.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Proceedings of the International Scientific Conference ECONOMIC AND SOCIAL POLICY: Economic and Social Challenges for European Economy
ISBN
978-80-87291-25-2
ISSN
2571-1776
e-ISSN
2694-796X
Number of pages
10
Pages from-to
211-220
Publisher name
Vysoká škola PRIGO, z.ú.
Place of publication
Ostrava
Event location
Čeladná
Event date
Jan 1, 2019
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—