All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Marketing manager: renaissance man or communication technologist?

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26138077%3A_____%2F11%3A%230000197" target="_blank" >RIV/26138077:_____/11:#0000197 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Marketingový manažer: renesanční člověk či technolog komunikace?

  • Original language description

    Kapitola vychází z pojetí profese marketingového manažera jako osobnosti širokého rozhledu, strategického myšlení a výrazně inovativní kreativity. Čerpá z několika výzkumných zdrojů a hlubší analýzy požadavků marketingové komunikační praxe na straně jedné a z akademických standardů a představ o profilaci vysokoškolsky vzdělaného komunikačního manažera na straně druhé. Jde o poměrně obtížné hledání průniku komunikační praxe a vysokoškolské vzdělanostní politiky: komunikační praxe by ráda měla ve svých řadách neomylného technologa komunikace, jehož komunikační strategie a zvolená kreativita zpracování této strategie neomylně povede k úspěchu; přitom ale akademická představa výchovy komunikačního odborníka vychází ze zcela samozřejmého zvládnutí komunikační technologie, ale zároveň požaduje širší společenskovědní vzdělání (zejména kulturologické, sociologické a psychologické), což obvykle s utilitárním výkonnostním a prakticistním vztahem příliš neladí.

  • Czech name

    Marketingový manažer: renesanční člověk či technolog komunikace?

  • Czech description

    Kapitola vychází z pojetí profese marketingového manažera jako osobnosti širokého rozhledu, strategického myšlení a výrazně inovativní kreativity. Čerpá z několika výzkumných zdrojů a hlubší analýzy požadavků marketingové komunikační praxe na straně jedné a z akademických standardů a představ o profilaci vysokoškolsky vzdělaného komunikačního manažera na straně druhé. Jde o poměrně obtížné hledání průniku komunikační praxe a vysokoškolské vzdělanostní politiky: komunikační praxe by ráda měla ve svých řadách neomylného technologa komunikace, jehož komunikační strategie a zvolená kreativita zpracování této strategie neomylně povede k úspěchu; přitom ale akademická představa výchovy komunikačního odborníka vychází ze zcela samozřejmého zvládnutí komunikační technologie, ale zároveň požaduje širší společenskovědní vzdělání (zejména kulturologické, sociologické a psychologické), což obvykle s utilitárním výkonnostním a prakticistním vztahem příliš neladí.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Tradiční a nové v marketingové komunikaci

  • ISBN

    978-80-87500-04-0

  • Number of pages of the result

    8

  • Pages from-to

    30-38

  • Number of pages of the book

    217

  • Publisher name

    Verbum

  • Place of publication

    Zlín

  • UT code for WoS chapter