All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Modelling of Railway Wheel Forming Process

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26316919%3A_____%2F10%3A%230000234" target="_blank" >RIV/26316919:_____/10:#0000234 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Modelování procesu tváření železničních kol

  • Original language description

    Příspěvek popisuje numerickou a fyzikální simulaci současného stavu technologie tváření železničních kol. Numerická simulace poskytuje informace o toku materiálu, velikosti a rychlosti deformace v průběhu tváření a teplotních poměrech při manipulaci a tváření. Fyzikální simulace umožňuje získat na vzorcích mikrostrukturu odpovídající vybraným místům železničního kola. Vzájemnou kombinací těchto dvou technik je možné optimalizovat proces jak z pohledu kvality, tak i z pohledu energetické náročnosti. Tatotechnika byla použita na technologii tváření železničních kol z materiálu ČSN 412050 v podmínkách firmy BONATRANS GROUP a.s. V článku jsou uvedeny výsledky jak numerické, tak i fyzikální simulace a jejich porovnání s experimentálním tvářením v provozu.

  • Czech name

    Modelování procesu tváření železničních kol

  • Czech description

    Příspěvek popisuje numerickou a fyzikální simulaci současného stavu technologie tváření železničních kol. Numerická simulace poskytuje informace o toku materiálu, velikosti a rychlosti deformace v průběhu tváření a teplotních poměrech při manipulaci a tváření. Fyzikální simulace umožňuje získat na vzorcích mikrostrukturu odpovídající vybraným místům železničního kola. Vzájemnou kombinací těchto dvou technik je možné optimalizovat proces jak z pohledu kvality, tak i z pohledu energetické náročnosti. Tatotechnika byla použita na technologii tváření železničních kol z materiálu ČSN 412050 v podmínkách firmy BONATRANS GROUP a.s. V článku jsou uvedeny výsledky jak numerické, tak i fyzikální simulace a jejich porovnání s experimentálním tvářením v provozu.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    JP - Industrial processes and processing

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Kovárenství

  • ISSN

    1213-9289

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    neuvedeno

  • Issue of the periodical within the volume

    37

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database