Country of origin as a factor of affecting consumers' purchase decision
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26968631%3A_____%2F10%3A%230000046" target="_blank" >RIV/26968631:_____/10:#0000046 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Země původu jako faktor ovlivňující nákupní rozhodnutí spotřebitelů
Original language description
Příspěvek se zabývá posouzením některých aspektů, které ovlivňují nákupní rozhodnutí spotřebitelů. Spotřebitelé se na domácích trzích setkávají nejen s domácími produkty. Na pultech prodejců mohou najít i produkty, pocházející z jiných zemí, dokonce i jiných kontinentů. Nákupní rozhodnutí spotřebitele pak může být ovlivněno právě tím, ze které země produkt pochází (promítnutím efektu země původu), případně jeho vnímáním značek domácích jako kvalitnějších, lepších ? tedy mírou jeho etnocentrismu. Národníimage země původu a sní spojené působení efektu země původu (country of origin effect) jsou tedy důležitými aspekty, které se promítají do hodnocení produktu spotřebitelem a ovlivňují jeho nákupní rozhodnutí.
Czech name
Země původu jako faktor ovlivňující nákupní rozhodnutí spotřebitelů
Czech description
Příspěvek se zabývá posouzením některých aspektů, které ovlivňují nákupní rozhodnutí spotřebitelů. Spotřebitelé se na domácích trzích setkávají nejen s domácími produkty. Na pultech prodejců mohou najít i produkty, pocházející z jiných zemí, dokonce i jiných kontinentů. Nákupní rozhodnutí spotřebitele pak může být ovlivněno právě tím, ze které země produkt pochází (promítnutím efektu země původu), případně jeho vnímáním značek domácích jako kvalitnějších, lepších ? tedy mírou jeho etnocentrismu. Národníimage země původu a sní spojené působení efektu země původu (country of origin effect) jsou tedy důležitými aspekty, které se promítají do hodnocení produktu spotřebitelem a ovlivňují jeho nákupní rozhodnutí.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
NOVÉ TRENDY ? NOVÉ NÁPADY 2010
ISBN
978-80-87314-12-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
578-582
Publisher name
SVŠE Znojmo
Place of publication
Znojmo
Event location
Znojmo
Event date
Jan 1, 2010
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—