All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Country of origin as a factor of affecting consumers' purchase decision

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26968631%3A_____%2F10%3A%230000046" target="_blank" >RIV/26968631:_____/10:#0000046 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Země původu jako faktor ovlivňující nákupní rozhodnutí spotřebitelů

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá posouzením některých aspektů, které ovlivňují nákupní rozhodnutí spotřebitelů. Spotřebitelé se na domácích trzích setkávají nejen s domácími produkty. Na pultech prodejců mohou najít i produkty, pocházející z jiných zemí, dokonce i jiných kontinentů. Nákupní rozhodnutí spotřebitele pak může být ovlivněno právě tím, ze které země produkt pochází (promítnutím efektu země původu), případně jeho vnímáním značek domácích jako kvalitnějších, lepších ? tedy mírou jeho etnocentrismu. Národníimage země původu a sní spojené působení efektu země původu (country of origin effect) jsou tedy důležitými aspekty, které se promítají do hodnocení produktu spotřebitelem a ovlivňují jeho nákupní rozhodnutí.

  • Czech name

    Země původu jako faktor ovlivňující nákupní rozhodnutí spotřebitelů

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá posouzením některých aspektů, které ovlivňují nákupní rozhodnutí spotřebitelů. Spotřebitelé se na domácích trzích setkávají nejen s domácími produkty. Na pultech prodejců mohou najít i produkty, pocházející z jiných zemí, dokonce i jiných kontinentů. Nákupní rozhodnutí spotřebitele pak může být ovlivněno právě tím, ze které země produkt pochází (promítnutím efektu země původu), případně jeho vnímáním značek domácích jako kvalitnějších, lepších ? tedy mírou jeho etnocentrismu. Národníimage země původu a sní spojené působení efektu země původu (country of origin effect) jsou tedy důležitými aspekty, které se promítají do hodnocení produktu spotřebitelem a ovlivňují jeho nákupní rozhodnutí.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    NOVÉ TRENDY ? NOVÉ NÁPADY 2010

  • ISBN

    978-80-87314-12-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    578-582

  • Publisher name

    SVŠE Znojmo

  • Place of publication

    Znojmo

  • Event location

    Znojmo

  • Event date

    Jan 1, 2010

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article