All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Developing of reading skills of younger school age children - theory and practice of reading development in terms of family education.

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27132781%3A_____%2F14%3A%230000052" target="_blank" >RIV/27132781:_____/14:#0000052 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Rozvíjení čtenářství u dětí mladšího školního věku ? teorie a praxe rozvíjení čtenářství v podmínkách rodinné edukace

  • Original language description

    Význam pozitivního postoje dítěte k četbě jako předpokladu čtenářské a funkční gramotnosti akceptují všichni odborníci, ať je jejich specializace jakákoliv. Otázkou zůstává, jakými prostředky lze pozitivní postoj dítěte (a i dalších cílových skupin) podporovat a utvářet, které faktory z kterého prostředí budeme uvažovat jako primární motivační činitele. Velká pozornost je věnována možnostem realizace projektů čtenářské gramotnosti ve školním prostředí, projektům knihoven a společensky prospěšných organizací, významu kvalitní literární výchovy při rozvoji čtenářství dětí i dospívajících. Poněkud opomíjeným prostředím, zejména v době školní docházky, však zůstává prostředí rodinné. I v podmínkách rodinné edukace lze dítěte ke čtenářství motivovat zajímavými aktivitami a projekty, založenými na prožitku, aktivní činnosti, zvídavosti dítěte a bohatých a emočně pozitivních sociálních interakcích v rodině. V pozdějším věku přebírají původně motivační projekty funkci adherentní, zvláště v kri

  • Czech name

    Rozvíjení čtenářství u dětí mladšího školního věku ? teorie a praxe rozvíjení čtenářství v podmínkách rodinné edukace

  • Czech description

    Význam pozitivního postoje dítěte k četbě jako předpokladu čtenářské a funkční gramotnosti akceptují všichni odborníci, ať je jejich specializace jakákoliv. Otázkou zůstává, jakými prostředky lze pozitivní postoj dítěte (a i dalších cílových skupin) podporovat a utvářet, které faktory z kterého prostředí budeme uvažovat jako primární motivační činitele. Velká pozornost je věnována možnostem realizace projektů čtenářské gramotnosti ve školním prostředí, projektům knihoven a společensky prospěšných organizací, významu kvalitní literární výchovy při rozvoji čtenářství dětí i dospívajících. Poněkud opomíjeným prostředím, zejména v době školní docházky, však zůstává prostředí rodinné. I v podmínkách rodinné edukace lze dítěte ke čtenářství motivovat zajímavými aktivitami a projekty, založenými na prožitku, aktivní činnosti, zvídavosti dítěte a bohatých a emočně pozitivních sociálních interakcích v rodině. V pozdějším věku přebírají původně motivační projekty funkci adherentní, zvláště v kri

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-87723-16-6

  • Number of pages

    255

  • Publisher name

    VŠTVS PALESTRA, spol. s r.o.

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book