AN INDIVIDUAL APPROACH IN PE CLASSES AS THE INSTRUMENT OF MOTIVATION OF PUPILS TO PARTICIPATE IN PHYSICAL ACTIVITIES
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27132781%3A_____%2F14%3A%230000090" target="_blank" >RIV/27132781:_____/14:#0000090 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
INDIVIDUÁLNÍ PŘÍSTUP V TĚLESNÉ VÝCHOVĚ JAKO PROSTŘEDEK MOTIVACE ŽÁKŮ K ÚČASTI NA POHYBOVÝCH AKTIVITÁCH
Original language description
Individuální přístup k žákovi v tělesné výchově na základní škole představuje jeden z významných faktorů, který může pozitivně ovlivňovat postoj současných dětí k pohybovým aktivitám a ke sportu. V příspěvku je věnována pozornost možnostem využití modifikací v pohybových aktivitách, peer tutoringu a individuálního hodnocení žáka v hodinách tělesné výchovy, jež mohou být efektivním zdrojem utváření pozitivního postoje žáků s různým nadáním v oblasti motorických schopností. V příspěvku jsou uvedena data zorientačního průzkumu mezi učiteli tělesné výchovy na 50 základních školách zaměřeného na využívání peer tutoringu při vyučování.
Czech name
INDIVIDUÁLNÍ PŘÍSTUP V TĚLESNÉ VÝCHOVĚ JAKO PROSTŘEDEK MOTIVACE ŽÁKŮ K ÚČASTI NA POHYBOVÝCH AKTIVITÁCH
Czech description
Individuální přístup k žákovi v tělesné výchově na základní škole představuje jeden z významných faktorů, který může pozitivně ovlivňovat postoj současných dětí k pohybovým aktivitám a ke sportu. V příspěvku je věnována pozornost možnostem využití modifikací v pohybových aktivitách, peer tutoringu a individuálního hodnocení žáka v hodinách tělesné výchovy, jež mohou být efektivním zdrojem utváření pozitivního postoje žáků s různým nadáním v oblasti motorických schopností. V příspěvku jsou uvedena data zorientačního průzkumu mezi učiteli tělesné výchovy na 50 základních školách zaměřeného na využívání peer tutoringu při vyučování.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Wellness, zdarví a kvalita života
ISBN
978-80-87723-10-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
151-159
Publisher name
Vysoká škola tělesné výchovy a sportu PALESTRA, spol. s r.o.
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Oct 17, 2014
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—