All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

AN INDIVIDUAL APPROACH IN PE CLASSES AS THE INSTRUMENT OF MOTIVATION OF PUPILS TO PARTICIPATE IN PHYSICAL ACTIVITIES

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27132781%3A_____%2F14%3A%230000090" target="_blank" >RIV/27132781:_____/14:#0000090 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    INDIVIDUÁLNÍ PŘÍSTUP V TĚLESNÉ VÝCHOVĚ JAKO PROSTŘEDEK MOTIVACE ŽÁKŮ K ÚČASTI NA POHYBOVÝCH AKTIVITÁCH

  • Original language description

    Individuální přístup k žákovi v tělesné výchově na základní škole představuje jeden z významných faktorů, který může pozitivně ovlivňovat postoj současných dětí k pohybovým aktivitám a ke sportu. V příspěvku je věnována pozornost možnostem využití modifikací v pohybových aktivitách, peer tutoringu a individuálního hodnocení žáka v hodinách tělesné výchovy, jež mohou být efektivním zdrojem utváření pozitivního postoje žáků s různým nadáním v oblasti motorických schopností. V příspěvku jsou uvedena data zorientačního průzkumu mezi učiteli tělesné výchovy na 50 základních školách zaměřeného na využívání peer tutoringu při vyučování.

  • Czech name

    INDIVIDUÁLNÍ PŘÍSTUP V TĚLESNÉ VÝCHOVĚ JAKO PROSTŘEDEK MOTIVACE ŽÁKŮ K ÚČASTI NA POHYBOVÝCH AKTIVITÁCH

  • Czech description

    Individuální přístup k žákovi v tělesné výchově na základní škole představuje jeden z významných faktorů, který může pozitivně ovlivňovat postoj současných dětí k pohybovým aktivitám a ke sportu. V příspěvku je věnována pozornost možnostem využití modifikací v pohybových aktivitách, peer tutoringu a individuálního hodnocení žáka v hodinách tělesné výchovy, jež mohou být efektivním zdrojem utváření pozitivního postoje žáků s různým nadáním v oblasti motorických schopností. V příspěvku jsou uvedena data zorientačního průzkumu mezi učiteli tělesné výchovy na 50 základních školách zaměřeného na využívání peer tutoringu při vyučování.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Wellness, zdarví a kvalita života

  • ISBN

    978-80-87723-10-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    151-159

  • Publisher name

    Vysoká škola tělesné výchovy a sportu PALESTRA, spol. s r.o.

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Praha

  • Event date

    Oct 17, 2014

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article