Human Factor in Brand Management
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27266150%3A_____%2F12%3A%230000027" target="_blank" >RIV/27266150:_____/12:#0000027 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Lidský faktor v brand managementu
Original language description
Článek je zaměřen na lidský faktor, který zeslabuje účinnost produktově orientované organizace marketingu, označované jako produktový management. V návaznosti na bádání v odboru sekundárních dat autorka navrhla a realizovala vlastní dvouetapový výzkumnýprojekt. Z jeho první etapy, ve které uplatnila metodu obsahové analýzy náborových inzerátů, vzešel soupis požadavků, které jsou na kandidáty na pozici ?Brand manažer? v České republice kladeny. V této fázi se autorce nepodařilo potvrdit převládající názor odborné veřejnosti, že role brand manažerů je rolí individuálního koordinátora. Proto se autorka rozhodla pokračovat ve výzkumném projektu a ověřit aktuálnost konceptu produktového managementu na vzorku organizací se sídlem na území České republiky. Převaha koordinační role nad realizační rolí byla prokázána v celém souboru i v analyzovaných segmentech pro jediný okruh činností, které spočívají ve sběru a zpracovávání informací pro marketingovou analýzu. V návaznosti na výzkumný proje
Czech name
Lidský faktor v brand managementu
Czech description
Článek je zaměřen na lidský faktor, který zeslabuje účinnost produktově orientované organizace marketingu, označované jako produktový management. V návaznosti na bádání v odboru sekundárních dat autorka navrhla a realizovala vlastní dvouetapový výzkumnýprojekt. Z jeho první etapy, ve které uplatnila metodu obsahové analýzy náborových inzerátů, vzešel soupis požadavků, které jsou na kandidáty na pozici ?Brand manažer? v České republice kladeny. V této fázi se autorce nepodařilo potvrdit převládající názor odborné veřejnosti, že role brand manažerů je rolí individuálního koordinátora. Proto se autorka rozhodla pokračovat ve výzkumném projektu a ověřit aktuálnost konceptu produktového managementu na vzorku organizací se sídlem na území České republiky. Převaha koordinační role nad realizační rolí byla prokázána v celém souboru i v analyzovaných segmentech pro jediný okruh činností, které spočívají ve sběru a zpracovávání informací pro marketingovou analýzu. V návaznosti na výzkumný proje
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů