Evaluation of pupils learning process
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F02%3A00001675" target="_blank" >RIV/44555601:13430/02:00001675 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Evaluace učební činnosti žáků 2. st. základní školy
Original language description
Článek obsahuje sdělení o šetření, které proběhlo na 2. st. ZŠ. Bylo pozorováno tzv. tradiční vyučování a tzv. konstruktivistické vyučování předmětů matematika a zeměpis. Analýza pozorování umožnila zjištění reakcí učitele, ukázala nutnost velmi citlivého přístupu učitele k evaluaci učební činnosti žáků. Neadekvátní reakce učitele (trest, napomenutí, sdělení správného výsledku) na chybování žáka může celý konstruktivistický přístup žáka k učení zrušit, žák má pak obavy z neúspěchu, raději svoje prekoncepty nevyjadřuje a od učitele očekává sdělení "pravdy".
Czech name
Evaluace učební činnosti žáků 2. st. základní školy
Czech description
—
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F00%2FP084" target="_blank" >GA406/00/P084: The learning style of a pupil - one of the conditions enabling the control of learning activity as active construction of knowledge</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2002
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
e-Pedagogium
ISSN
1213-7758
e-ISSN
—
Volume of the periodical
2
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
8
Pages from-to
70-77
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—