Preconcepts as an element of individualization in teaching science
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F02%3A00001901" target="_blank" >RIV/44555601:13430/02:00001901 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Prekoncepty jako prvek individualizace ve výuce přírodovědných předmětů.
Original language description
Článek se zabývá prekoncepty, možnostmi jejich kvalitativní a kvantitativní diagnostiky a vztahem prekonceptů k individuálním zkušenostem žáků.
Czech name
Prekoncepty jako prvek individualizace ve výuce přírodovědných předmětů.
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2002
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník příspěvků z mezinárodní konference didaktiky přírodovědných předmětů Interdyscyplinarne nauczanie przedmiotow przyrodniczych.
ISBN
—
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
34-38
Publisher name
Uniwersytet Mikolaja Kopernika
Place of publication
Torunia
Event location
Torunia
Event date
Jan 1, 2002
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—