Diagnostics of model preconcepts as indicator of effectiveness of science teachers' work
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F03%3A00002255" target="_blank" >RIV/44555601:13430/03:00002255 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Diagnostika modelových prekonceptů jako ukazatel efektivity práce učitelů přírodovědných předmětů.
Original language description
Příspěvek se zabývá prekoncepty a individuálními zkušenostmi žáků. Hlavní pozornost byla věnována uplatnění prekonceptů při výuce přírodovědných předmětů na základní škole. Diskutovány jsou možnosti diagnostiky prekonceptů.
Czech name
Diagnostika modelových prekonceptů jako ukazatel efektivity práce učitelů přírodovědných předmětů.
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2003
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník příspěvků z mezinárodní konference Aktuální aspekty pregraduální přípravy a postgraduálního vzdělávání učitelů chemie
ISBN
80-7042-960-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
42-47
Publisher name
Ostravská univerzita
Place of publication
Ostrava
Event location
Rožnov pod Radhoštěm
Event date
Jan 1, 2002
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—