A diagnostics of learning preferences and learning style of the primary school pupil
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F02%3A00002016" target="_blank" >RIV/44555601:13430/02:00002016 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Diagnostika učebních preferencí a učebního stylu žáka primární školy
Original language description
Příspěvek se zabývá učebními preferencemi a učebním stylem žáka primární školy. Seznamuje čtenáře s možností diagnostiky učebních preferencí žáků mladšího a středního školního věku. Autorky informují o výzkumné sondě, jejímž cílem bylo ověřit diagnostické možnosti modifikované metody D. C. Amstrongové. Ke zjišťování žákových učebních preferencí bylo využito dětské kinetické kresby v kombinaci s dotazníkem, který měl pomoci identifikovat preferovaný styl učení žáků.
Czech name
Diagnostika učebních preferencí a učebního stylu žáka primární školy
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2002
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Aktivní konstrukce poznání
ISBN
80-7044-427-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
60-69
Publisher name
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
Place of publication
Ústí nad Labem
Event location
Ústí nad Labem
Event date
Oct 17, 2002
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—