Utilization of feedback for optimalization of future teachers' pre-gradual preparation in di-dactics of chemistry
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F04%3A00002717" target="_blank" >RIV/44555601:13430/04:00002717 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využití zpětné vazby pro zkvalitnění pregraduální přípravy studentů učitelství v didaktice chemie.
Original language description
V příspěvku jsou shrnuty poznatky z analýzy pregraduální přípravy studentů učitelství chemie zejména na Pedagogické fakultě UJEP v Ústí nad Labem a na Pedagogické fakultě UK v Praze. Komparovány jsou výsledky ve skupině studentů učitelství chemie a učitelů chemie. Výsledky jsou využity pro zkvalitnění výuky didaktiky chemie
Czech name
Využití zpětné vazby pro zkvalitnění pregraduální přípravy studentů učitelství v didaktice chemie.
Czech description
V příspěvku jsou shrnuty poznatky z analýzy pregraduální přípravy studentů učitelství chemie zejména na Pedagogické fakultě UJEP v Ústí nad Labem a na Pedagogické fakultě UK v Praze. Komparovány jsou výsledky ve skupině studentů učitelství chemie a učitelů chemie. Výsledky jsou využity pro zkvalitnění výuky didaktiky chemie
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2004
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Chemické rozhľady
ISSN
1335-8391
e-ISSN
—
Volume of the periodical
5
Issue of the periodical within the volume
5
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
5
Pages from-to
109-113
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—