All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Research of didactic effectivness of compouter-aided teaching theme Chemical mixtures

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F04%3A00002725" target="_blank" >RIV/44555601:13430/04:00002725 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Výzkum didaktické efektivity výuky tématu Chemické směsi pomocí počítačového programu

  • Original language description

    Mezi moderní a netradiční metody, dnes bezesporu, patří výuka pomocí multimediálních výukových programů. Od této metody výuky se očekává, mimo jiné, že bude sloužit ke zkvalitnění a k trvalejšímu uchování získaných poznatků. Tato práce, porovnáním výsledků vstupních, výstupních a retenčních testů znalostí žáků dvou skupin, ve kterých probíhala výuka dvěma odlišnými metodami - tradiční a pomocí výukového programu - se pokouší zjistit, zda a jak dobře plní výše uvedená očekávání chemické výukové počítačové programy. Výzkum, ve kterém probíhala výuka pomocí počítačového programu "Chemické směsi" potvrdil předpoklad větších znalostí žáků. Nicméně, vinou nedokonalosti použitého programu, se nenaplnil předpoklad jejich trvalejšího uchování.

  • Czech name

    Výzkum didaktické efektivity výuky tématu Chemické směsi pomocí počítačového programu

  • Czech description

    Mezi moderní a netradiční metody, dnes bezesporu, patří výuka pomocí multimediálních výukových programů. Od této metody výuky se očekává, mimo jiné, že bude sloužit ke zkvalitnění a k trvalejšímu uchování získaných poznatků. Tato práce, porovnáním výsledků vstupních, výstupních a retenčních testů znalostí žáků dvou skupin, ve kterých probíhala výuka dvěma odlišnými metodami - tradiční a pomocí výukového programu - se pokouší zjistit, zda a jak dobře plní výše uvedená očekávání chemické výukové počítačové programy. Výzkum, ve kterém probíhala výuka pomocí počítačového programu "Chemické směsi" potvrdil předpoklad větších znalostí žáků. Nicméně, vinou nedokonalosti použitého programu, se nenaplnil předpoklad jejich trvalejšího uchování.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2004

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Profese učitele a současná společnost

  • ISBN

    80-7044-571-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    16

  • Pages from-to

    21-37

  • Publisher name

    Pedagogická fakulta UJEP

  • Place of publication

    Ústí nad Labem

  • Event location

    Ústí nad Labem

  • Event date

    Sep 15, 2004

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article