Research of didactic effectivness of compouter-aided teaching theme Chemical mixtures
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F04%3A00002725" target="_blank" >RIV/44555601:13430/04:00002725 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Výzkum didaktické efektivity výuky tématu Chemické směsi pomocí počítačového programu
Original language description
Mezi moderní a netradiční metody, dnes bezesporu, patří výuka pomocí multimediálních výukových programů. Od této metody výuky se očekává, mimo jiné, že bude sloužit ke zkvalitnění a k trvalejšímu uchování získaných poznatků. Tato práce, porovnáním výsledků vstupních, výstupních a retenčních testů znalostí žáků dvou skupin, ve kterých probíhala výuka dvěma odlišnými metodami - tradiční a pomocí výukového programu - se pokouší zjistit, zda a jak dobře plní výše uvedená očekávání chemické výukové počítačové programy. Výzkum, ve kterém probíhala výuka pomocí počítačového programu "Chemické směsi" potvrdil předpoklad větších znalostí žáků. Nicméně, vinou nedokonalosti použitého programu, se nenaplnil předpoklad jejich trvalejšího uchování.
Czech name
Výzkum didaktické efektivity výuky tématu Chemické směsi pomocí počítačového programu
Czech description
Mezi moderní a netradiční metody, dnes bezesporu, patří výuka pomocí multimediálních výukových programů. Od této metody výuky se očekává, mimo jiné, že bude sloužit ke zkvalitnění a k trvalejšímu uchování získaných poznatků. Tato práce, porovnáním výsledků vstupních, výstupních a retenčních testů znalostí žáků dvou skupin, ve kterých probíhala výuka dvěma odlišnými metodami - tradiční a pomocí výukového programu - se pokouší zjistit, zda a jak dobře plní výše uvedená očekávání chemické výukové počítačové programy. Výzkum, ve kterém probíhala výuka pomocí počítačového programu "Chemické směsi" potvrdil předpoklad větších znalostí žáků. Nicméně, vinou nedokonalosti použitého programu, se nenaplnil předpoklad jejich trvalejšího uchování.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2004
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Profese učitele a současná společnost
ISBN
80-7044-571-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
16
Pages from-to
21-37
Publisher name
Pedagogická fakulta UJEP
Place of publication
Ústí nad Labem
Event location
Ústí nad Labem
Event date
Sep 15, 2004
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—