The solutions and methods of the development subvention of the national, ethnic or religious identity of the asylum seekers´ children in the process of the integration in the Czech Republic
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F05%3A00003132" target="_blank" >RIV/44555601:13430/05:00003132 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Dětské pojetí identity v kontextu východisek a metod podpory rozvoje národnostní, etnické a náboženské identity dětí žadatelů o azyl v procesu integrace v ČR
Original language description
Příspěvek se zabývá východisky, metodami a prostředky využívanými pro vyjádření, uchování a rozvoj národnostní, etnické či náboženské identity velmi specifického segmentu žáků českých škol, a sice dětí žadatelů o azyl, v procesu integrace v České republice. Byl vypracován především na základě jedenáctiletých zkušeností s výukou dětí žadatelů o azyl na základní škole Lidická v Bílině.
Czech name
Dětské pojetí identity v kontextu východisek a metod podpory rozvoje národnostní, etnické a náboženské identity dětí žadatelů o azyl v procesu integrace v ČR
Czech description
Příspěvek se zabývá východisky, metodami a prostředky využívanými pro vyjádření, uchování a rozvoj národnostní, etnické či náboženské identity velmi specifického segmentu žáků českých škol, a sice dětí žadatelů o azyl, v procesu integrace v České republice. Byl vypracován především na základě jedenáctiletých zkušeností s výukou dětí žadatelů o azyl na základní škole Lidická v Bílině.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/1J037%2F05-DP2" target="_blank" >1J037/05-DP2: The Causes and Mechanisms of the Creation of Educational Barriers of Different Sociocultural Background Members and the Formulation of the Strategies for their Surmounting.</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Pedagogicko - psychologické aspekty dětských pojetí
ISBN
80-7044-740-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
7-10
Publisher name
Univerzita J.E.Purkyně v Ústí nad Labem
Place of publication
Ústí nad Labem
Event location
Ústí nad Labem
Event date
Jan 1, 2005
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—