All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Student's Perceptionof Authority in the Context of the Teacher's Style of Interaction

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F11%3A43885634" target="_blank" >RIV/44555601:13430/11:43885634 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Žákovo vnímání autority v kontextu s interakčním stylem učitele

  • Original language description

    Autoři v příspěvku představují záměry výzkumného šetření zaměřeného na vnímání autority v edukačním prostředí. Autorský kolektiv se zaměřil na skupinu aktérů edukačního procesu, a to na žáky 2. stupně základní školy. V příspěvku je prezentována dílčí část výzkumného šetření, která se vztahuje k pojetí autority učitele v pohledu žáků 6. - 9. tříd základní školy. Pozornost je zaměřena na to, jak se odráží žákovo vnímání autority v interakční charakteristice učitele.

  • Czech name

    Žákovo vnímání autority v kontextu s interakčním stylem učitele

  • Czech description

    Autoři v příspěvku představují záměry výzkumného šetření zaměřeného na vnímání autority v edukačním prostředí. Autorský kolektiv se zaměřil na skupinu aktérů edukačního procesu, a to na žáky 2. stupně základní školy. V příspěvku je prezentována dílčí část výzkumného šetření, která se vztahuje k pojetí autority učitele v pohledu žáků 6. - 9. tříd základní školy. Pozornost je zaměřena na to, jak se odráží žákovo vnímání autority v interakční charakteristice učitele.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AN - Psychology

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/1J037%2F05-DP2" target="_blank" >1J037/05-DP2: The Causes and Mechanisms of the Creation of Educational Barriers of Different Sociocultural Background Members and the Formulation of the Strategies for their Surmounting.</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Možnosti a způsoby práce se žáky základní školy v období pubescence

  • ISBN

    978-80-7414-538-4

  • Number of pages of the result

    14

  • Pages from-to

    33-46

  • Number of pages of the book

    101

  • Publisher name

    Univerzita J.E.Purkyně v Ústí nad Labem

  • Place of publication

    Ústí nad Labem

  • UT code for WoS chapter