The Student's Perceptionof Authority in the Context of the Teacher's Style of Interaction
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F11%3A43885634" target="_blank" >RIV/44555601:13430/11:43885634 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Žákovo vnímání autority v kontextu s interakčním stylem učitele
Original language description
Autoři v příspěvku představují záměry výzkumného šetření zaměřeného na vnímání autority v edukačním prostředí. Autorský kolektiv se zaměřil na skupinu aktérů edukačního procesu, a to na žáky 2. stupně základní školy. V příspěvku je prezentována dílčí část výzkumného šetření, která se vztahuje k pojetí autority učitele v pohledu žáků 6. - 9. tříd základní školy. Pozornost je zaměřena na to, jak se odráží žákovo vnímání autority v interakční charakteristice učitele.
Czech name
Žákovo vnímání autority v kontextu s interakčním stylem učitele
Czech description
Autoři v příspěvku představují záměry výzkumného šetření zaměřeného na vnímání autority v edukačním prostředí. Autorský kolektiv se zaměřil na skupinu aktérů edukačního procesu, a to na žáky 2. stupně základní školy. V příspěvku je prezentována dílčí část výzkumného šetření, která se vztahuje k pojetí autority učitele v pohledu žáků 6. - 9. tříd základní školy. Pozornost je zaměřena na to, jak se odráží žákovo vnímání autority v interakční charakteristice učitele.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/1J037%2F05-DP2" target="_blank" >1J037/05-DP2: The Causes and Mechanisms of the Creation of Educational Barriers of Different Sociocultural Background Members and the Formulation of the Strategies for their Surmounting.</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Možnosti a způsoby práce se žáky základní školy v období pubescence
ISBN
978-80-7414-538-4
Number of pages of the result
14
Pages from-to
33-46
Number of pages of the book
101
Publisher name
Univerzita J.E.Purkyně v Ústí nad Labem
Place of publication
Ústí nad Labem
UT code for WoS chapter
—