Pedagogy and Jan Amos Komensky`s benefit for Educational process
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F12%3A43885651" target="_blank" >RIV/44555601:13430/12:43885651 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Pedagogika a přínos Jana Ámose Komenského ve vzdělávání
Original language description
Doba proměn po roce 1989 vyvolala závažné společenské změny, které zákonitě přinesly i zásadní otázky směru a cíle výchovy a vzdělávání. Změny nastaly v oblasti školství a v oblasti výuky a to ve školách na všech stupních. Proměny přinesly novou podobu ve vzdělávání, která vyvolala potřebu změnit obsah vzdělávání, styly práce a v nepsolední řadě především postoj a přístup k dítěti. Metody výchovy a vyučování jsou v současných podmínkách založeny na principech a zásádách, o které se opíral již Jan Ámos Komenský. Jan Ámos Komenský spojoval výchovu s otázkou celoživotního vývoje, všestranného a komplexního rozvoje všech osobností. Zdůrazňoval důležitost výchovy dětí již od nějútlejšího věku, kdy klíčovou roli ve výchově přisuzuje již předškolnímu období.Jeho myšlenky v době proměn a v současných společenských a školských podmínkách nabyly na významu a jsou přínosem ve výchově a vzdělávání na všech stupních škol. Příspěvek pojednává o metodách a formách v předškolním vzdělávání a předevší
Czech name
Pedagogika a přínos Jana Ámose Komenského ve vzdělávání
Czech description
Doba proměn po roce 1989 vyvolala závažné společenské změny, které zákonitě přinesly i zásadní otázky směru a cíle výchovy a vzdělávání. Změny nastaly v oblasti školství a v oblasti výuky a to ve školách na všech stupních. Proměny přinesly novou podobu ve vzdělávání, která vyvolala potřebu změnit obsah vzdělávání, styly práce a v nepsolední řadě především postoj a přístup k dítěti. Metody výchovy a vyučování jsou v současných podmínkách založeny na principech a zásádách, o které se opíral již Jan Ámos Komenský. Jan Ámos Komenský spojoval výchovu s otázkou celoživotního vývoje, všestranného a komplexního rozvoje všech osobností. Zdůrazňoval důležitost výchovy dětí již od nějútlejšího věku, kdy klíčovou roli ve výchově přisuzuje již předškolnímu období.Jeho myšlenky v době proměn a v současných společenských a školských podmínkách nabyly na významu a jsou přínosem ve výchově a vzdělávání na všech stupních škol. Příspěvek pojednává o metodách a formách v předškolním vzdělávání a předevší
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Súčasná predškolská a elementárna edukácia.
ISBN
978-80-555-0528-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
91-95
Publisher name
Prešovská univerzita v Prešově, Pedagogická fakulta
Place of publication
Prešov
Event location
Prešov
Event date
Mar 28, 2012
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—