All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Pedagogy and Jan Amos Komensky`s benefit for Educational process

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F12%3A43885651" target="_blank" >RIV/44555601:13430/12:43885651 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Pedagogika a přínos Jana Ámose Komenského ve vzdělávání

  • Original language description

    Doba proměn po roce 1989 vyvolala závažné společenské změny, které zákonitě přinesly i zásadní otázky směru a cíle výchovy a vzdělávání. Změny nastaly v oblasti školství a v oblasti výuky a to ve školách na všech stupních. Proměny přinesly novou podobu ve vzdělávání, která vyvolala potřebu změnit obsah vzdělávání, styly práce a v nepsolední řadě především postoj a přístup k dítěti. Metody výchovy a vyučování jsou v současných podmínkách založeny na principech a zásádách, o které se opíral již Jan Ámos Komenský. Jan Ámos Komenský spojoval výchovu s otázkou celoživotního vývoje, všestranného a komplexního rozvoje všech osobností. Zdůrazňoval důležitost výchovy dětí již od nějútlejšího věku, kdy klíčovou roli ve výchově přisuzuje již předškolnímu období.Jeho myšlenky v době proměn a v současných společenských a školských podmínkách nabyly na významu a jsou přínosem ve výchově a vzdělávání na všech stupních škol. Příspěvek pojednává o metodách a formách v předškolním vzdělávání a předevší

  • Czech name

    Pedagogika a přínos Jana Ámose Komenského ve vzdělávání

  • Czech description

    Doba proměn po roce 1989 vyvolala závažné společenské změny, které zákonitě přinesly i zásadní otázky směru a cíle výchovy a vzdělávání. Změny nastaly v oblasti školství a v oblasti výuky a to ve školách na všech stupních. Proměny přinesly novou podobu ve vzdělávání, která vyvolala potřebu změnit obsah vzdělávání, styly práce a v nepsolední řadě především postoj a přístup k dítěti. Metody výchovy a vyučování jsou v současných podmínkách založeny na principech a zásádách, o které se opíral již Jan Ámos Komenský. Jan Ámos Komenský spojoval výchovu s otázkou celoživotního vývoje, všestranného a komplexního rozvoje všech osobností. Zdůrazňoval důležitost výchovy dětí již od nějútlejšího věku, kdy klíčovou roli ve výchově přisuzuje již předškolnímu období.Jeho myšlenky v době proměn a v současných společenských a školských podmínkách nabyly na významu a jsou přínosem ve výchově a vzdělávání na všech stupních škol. Příspěvek pojednává o metodách a formách v předškolním vzdělávání a předevší

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Súčasná predškolská a elementárna edukácia.

  • ISBN

    978-80-555-0528-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    91-95

  • Publisher name

    Prešovská univerzita v Prešově, Pedagogická fakulta

  • Place of publication

    Prešov

  • Event location

    Prešov

  • Event date

    Mar 28, 2012

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article