All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Analysis of Educational Approaches in Inclusive Education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F13%3A43885162" target="_blank" >RIV/44555601:13430/13:43885162 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Analýza didaktických přístupů v inkluzivním vzdělávání

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá možností implementace inkluzivní edukace do majoritního edukačního proudu. Práce je založena na komparativní studii složené z analýzy textu zaměřeného na metodické poradenství a strategie v oblasti inkluzivní edukace v základním školství v USA. Výstupem textu je aplikování strategií běžně používaných v USA na soudobé prostředí českého školství v aspektu inkluzivní nebo integrativní edukace, které byly konzultovány a komentovány experty s mnohaletou praxí. Neočekávaným výstupem textu,získaným pomocí výzkumné sondy, se jeví nedostatečná kompetentnost studentů pregraduálního studia a začínajících učitelů při tvorbě IVP.

  • Czech name

    Analýza didaktických přístupů v inkluzivním vzdělávání

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá možností implementace inkluzivní edukace do majoritního edukačního proudu. Práce je založena na komparativní studii složené z analýzy textu zaměřeného na metodické poradenství a strategie v oblasti inkluzivní edukace v základním školství v USA. Výstupem textu je aplikování strategií běžně používaných v USA na soudobé prostředí českého školství v aspektu inkluzivní nebo integrativní edukace, které byly konzultovány a komentovány experty s mnohaletou praxí. Neočekávaným výstupem textu,získaným pomocí výzkumné sondy, se jeví nedostatečná kompetentnost studentů pregraduálního studia a začínajících učitelů při tvorbě IVP.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    QUAERE 2013 vol. III

  • ISBN

    978-80-905243-7-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    1995-2004

  • Publisher name

    Magnanimitas

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    May 20, 2013

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article