Research calibration: New perspectives of scientific discovery in pedagogical psychology
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F13%3A43885308" target="_blank" >RIV/44555601:13430/13:43885308 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Výzkum kalibrace: nové perspektivy vědního objevování v pedagogické psychologii
Original language description
Kalibrace je užitečný ukazatel stupně žákova metakognitivního monitorování. Jeho význam a frekvence použití v zahraničním psychologicko-pedagogickém výzkumu roste. Následující příspěvek prezentuje šest směrů navržené autory Bolové a Hackerem (2012), kterými by se výzkum kalibrace mohl ubírat. V textu jsou nastíněny východiska a teoretické základy pro tyto otázky a rovněž jsou zde navrženy i výzkumné metody, jak tyto otázky řešit a pokrýt tak mezery v našem pedagogicko-psychologickém vědění o kalibraci.
Czech name
Výzkum kalibrace: nové perspektivy vědního objevování v pedagogické psychologii
Czech description
Kalibrace je užitečný ukazatel stupně žákova metakognitivního monitorování. Jeho význam a frekvence použití v zahraničním psychologicko-pedagogickém výzkumu roste. Následující příspěvek prezentuje šest směrů navržené autory Bolové a Hackerem (2012), kterými by se výzkum kalibrace mohl ubírat. V textu jsou nastíněny východiska a teoretické základy pro tyto otázky a rovněž jsou zde navrženy i výzkumné metody, jak tyto otázky řešit a pokrýt tak mezery v našem pedagogicko-psychologickém vědění o kalibraci.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Efektivita vzdělávání v proměnách společnosti
ISBN
978-80-7414-602-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
311-317
Publisher name
UJEP
Place of publication
Ústí nad Labem
Event location
Ústí nad Labem
Event date
Sep 16, 2013
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—