The Importance of Pri-Sci-Net Project and Educators Networking or Inquiry Primary Science Education for Children from 3-11 Years Old
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F13%3A43885343" target="_blank" >RIV/44555601:13430/13:43885343 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Význam projektu Pri-Sci-Net internetové platformy pro badatelské přístupy ve vzdělávání dětí od 3 - 11 let
Original language description
Obsahem příspěvku jsou poznatky z projektu Pri-Sci- Net k badatelskému přístupu ve vyučování /IBSE v pre a primárním stupni vzdělávání. Cílem projektu je tvorba a pilotní ověření nové výukové strategie pro děti od 3 do 11 let. Přínos projektu je v rozšíření spolupráce mezi 17 VŠ, které vytváří manuál pro rozvoj objevitelských kompetencí žáků v národních jazycích s dostupností na webu. Edukační činnosti IBSE byly několikrát odborně posuzovány. Výcvik ve strategiích objevného vyučování se nejprve konal se30 učiteli, avšak počet příznivců inovací je již 110. Během mezinárodního tréninku bylo dosaženo nejen poznání badatelského přístupu, ale formou workshopů i jeho výcvik ve výuce. Učitelé z 1. st. ZŠ se též zapojili do profesní sítě, která jim umožní využívat zkušenosti jiných učitelů včetně zahraničních. V příspěvku jsou reflektovány hlavní aspekty zkvalitnění vyučování v souladu s dimenzí vzdělávání v zemích EU.
Czech name
Význam projektu Pri-Sci-Net internetové platformy pro badatelské přístupy ve vzdělávání dětí od 3 - 11 let
Czech description
Obsahem příspěvku jsou poznatky z projektu Pri-Sci- Net k badatelskému přístupu ve vyučování /IBSE v pre a primárním stupni vzdělávání. Cílem projektu je tvorba a pilotní ověření nové výukové strategie pro děti od 3 do 11 let. Přínos projektu je v rozšíření spolupráce mezi 17 VŠ, které vytváří manuál pro rozvoj objevitelských kompetencí žáků v národních jazycích s dostupností na webu. Edukační činnosti IBSE byly několikrát odborně posuzovány. Výcvik ve strategiích objevného vyučování se nejprve konal se30 učiteli, avšak počet příznivců inovací je již 110. Během mezinárodního tréninku bylo dosaženo nejen poznání badatelského přístupu, ale formou workshopů i jeho výcvik ve výuce. Učitelé z 1. st. ZŠ se též zapojili do profesní sítě, která jim umožní využívat zkušenosti jiných učitelů včetně zahraničních. V příspěvku jsou reflektovány hlavní aspekty zkvalitnění vyučování v souladu s dimenzí vzdělávání v zemích EU.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
R - Projekt Ramcoveho programu EK
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník příspěvků XXI. Celostátní konference ČAPV - Efektivita vzdělávání v proměnách společnosti Ústí nad Labem
ISBN
978-80-7414-602-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
229-234
Publisher name
Pedagogická fakulta UJEP
Place of publication
Ústí nad Labem
Event location
Ústí nad Labem
Event date
Sep 16, 2013
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—