All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Importance of Pri-Sci-Net Project and Educators Networking or Inquiry Primary Science Education for Children from 3-11 Years Old

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F13%3A43885343" target="_blank" >RIV/44555601:13430/13:43885343 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Význam projektu Pri-Sci-Net internetové platformy pro badatelské přístupy ve vzdělávání dětí od 3 - 11 let

  • Original language description

    Obsahem příspěvku jsou poznatky z projektu Pri-Sci- Net k badatelskému přístupu ve vyučování /IBSE v pre a primárním stupni vzdělávání. Cílem projektu je tvorba a pilotní ověření nové výukové strategie pro děti od 3 do 11 let. Přínos projektu je v rozšíření spolupráce mezi 17 VŠ, které vytváří manuál pro rozvoj objevitelských kompetencí žáků v národních jazycích s dostupností na webu. Edukační činnosti IBSE byly několikrát odborně posuzovány. Výcvik ve strategiích objevného vyučování se nejprve konal se30 učiteli, avšak počet příznivců inovací je již 110. Během mezinárodního tréninku bylo dosaženo nejen poznání badatelského přístupu, ale formou workshopů i jeho výcvik ve výuce. Učitelé z 1. st. ZŠ se též zapojili do profesní sítě, která jim umožní využívat zkušenosti jiných učitelů včetně zahraničních. V příspěvku jsou reflektovány hlavní aspekty zkvalitnění vyučování v souladu s dimenzí vzdělávání v zemích EU.

  • Czech name

    Význam projektu Pri-Sci-Net internetové platformy pro badatelské přístupy ve vzdělávání dětí od 3 - 11 let

  • Czech description

    Obsahem příspěvku jsou poznatky z projektu Pri-Sci- Net k badatelskému přístupu ve vyučování /IBSE v pre a primárním stupni vzdělávání. Cílem projektu je tvorba a pilotní ověření nové výukové strategie pro děti od 3 do 11 let. Přínos projektu je v rozšíření spolupráce mezi 17 VŠ, které vytváří manuál pro rozvoj objevitelských kompetencí žáků v národních jazycích s dostupností na webu. Edukační činnosti IBSE byly několikrát odborně posuzovány. Výcvik ve strategiích objevného vyučování se nejprve konal se30 učiteli, avšak počet příznivců inovací je již 110. Během mezinárodního tréninku bylo dosaženo nejen poznání badatelského přístupu, ale formou workshopů i jeho výcvik ve výuce. Učitelé z 1. st. ZŠ se též zapojili do profesní sítě, která jim umožní využívat zkušenosti jiných učitelů včetně zahraničních. V příspěvku jsou reflektovány hlavní aspekty zkvalitnění vyučování v souladu s dimenzí vzdělávání v zemích EU.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AN - Psychology

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    R - Projekt Ramcoveho programu EK

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník příspěvků XXI. Celostátní konference ČAPV - Efektivita vzdělávání v proměnách společnosti Ústí nad Labem

  • ISBN

    978-80-7414-602-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    229-234

  • Publisher name

    Pedagogická fakulta UJEP

  • Place of publication

    Ústí nad Labem

  • Event location

    Ústí nad Labem

  • Event date

    Sep 16, 2013

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article