All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

TehE Increasing of Teaching Efficiency Using Pri-Sci-Net; Networking for Inquiry Based Science Education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F13%3A43885339" target="_blank" >RIV/44555601:13430/13:43885339 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Zefektivnění výuky pomocí Pri-Sci-Net; Internetové platformy pro badatelské přístupy ve vzdělání

  • Original language description

    Obsahem příspěvku je využití poznatků z projektu Pri-Sci- Net k badatelskému přístupu ve vyučování /IBSE v pre a primárním stupni vzdělávání. Cílem projektu je tvorba a pilotní ověření nové výukové strategie pro děti od 3 do 11 let. Přínos projektu je vrozšíření spolupráce mezi 17 VŠ, které vytváří manuál pro rozvoj objevitelských kompetencí žáků v národních jazycích dostupný na webu. Edukační činnosti IBSE byly několikrát odborně posuzovány. Výcvik ve strategiích objevného vyučování se konal se 30 učiteli, avšak počet příznivců inovací je již 110. Během mezinárodního tréninku bylo dosaženo nejen poznání metod badatelského přístupu, ale formou workshopů i jeho výcvik ve výuce. Učitelé z 1. st. ZŠ se též zapojili do profesní sítě, která jim umožní využívat zkušenosti jiných učitelů včetně zahraničních. V příspěvku jsou reflektovány hlavní aspekty zkvalitnění vyučování v souladu s dimensí vzdělávání v zemích EU.

  • Czech name

    Zefektivnění výuky pomocí Pri-Sci-Net; Internetové platformy pro badatelské přístupy ve vzdělání

  • Czech description

    Obsahem příspěvku je využití poznatků z projektu Pri-Sci- Net k badatelskému přístupu ve vyučování /IBSE v pre a primárním stupni vzdělávání. Cílem projektu je tvorba a pilotní ověření nové výukové strategie pro děti od 3 do 11 let. Přínos projektu je vrozšíření spolupráce mezi 17 VŠ, které vytváří manuál pro rozvoj objevitelských kompetencí žáků v národních jazycích dostupný na webu. Edukační činnosti IBSE byly několikrát odborně posuzovány. Výcvik ve strategiích objevného vyučování se konal se 30 učiteli, avšak počet příznivců inovací je již 110. Během mezinárodního tréninku bylo dosaženo nejen poznání metod badatelského přístupu, ale formou workshopů i jeho výcvik ve výuce. Učitelé z 1. st. ZŠ se též zapojili do profesní sítě, která jim umožní využívat zkušenosti jiných učitelů včetně zahraničních. V příspěvku jsou reflektovány hlavní aspekty zkvalitnění vyučování v souladu s dimensí vzdělávání v zemích EU.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AN - Psychology

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    R - Projekt Ramcoveho programu EK

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník abstraktů of XXI. Celostátní konference ČAPV - Efektivita vzdělávání v proměnách společnosti

  • ISBN

    978-80-7414-601-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    1

  • Pages from-to

    21

  • Publisher name

    Pedagogická fakulta UJEP

  • Place of publication

    Ústí nad Labem

  • Event location

    Ústí nad Labem

  • Event date

    Sep 16, 2013

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article