Morpho-syntactic deficiencies in the context of developing communicative competence of foreign pupils of primary school
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F13%3A43885532" target="_blank" >RIV/44555601:13430/13:43885532 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Morfologicko-syntaktické nedostatky v kontextu rozvíjení komunikační kompetence žáků-cizinců primární školy
Original language description
Cílem článku je přiblížit roli kvalifikovaného pedagoga v primárním vzdělávání při výuce češtiny jako cílového (druhého) jazyka z pohledu žáků-cizinců a podat charakteristiku vybraných morfologicko-syntaktických jazykových jevů, v nichž rusky mluvící žáci na 1. stupni ZŠ při osvojování si českého gramatického systému ve svých projevech nejčastěji chybují a které jim působí největší potíže jak v počáteční fázi, tak i ve vyšším stadiu osvojování (např. pod vlivem interference).
Czech name
Morfologicko-syntaktické nedostatky v kontextu rozvíjení komunikační kompetence žáků-cizinců primární školy
Czech description
Cílem článku je přiblížit roli kvalifikovaného pedagoga v primárním vzdělávání při výuce češtiny jako cílového (druhého) jazyka z pohledu žáků-cizinců a podat charakteristiku vybraných morfologicko-syntaktických jazykových jevů, v nichž rusky mluvící žáci na 1. stupni ZŠ při osvojování si českého gramatického systému ve svých projevech nejčastěji chybují a které jim působí největší potíže jak v počáteční fázi, tak i ve vyšším stadiu osvojování (např. pod vlivem interference).
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Didaktické studie
ISSN
1804-1221
e-ISSN
—
Volume of the periodical
5
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
13
Pages from-to
112-124
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—