All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Development of spatial imagination in non-traditional tasks for the pupil in primary school

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F14%3A43885560" target="_blank" >RIV/44555601:13430/14:43885560 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Rozvoj prostorové představivosti v netradičních úlohách pro žáka primární školy

  • Original language description

    Učitelé vytvářejí pro žáka příležitosti vhlédnout do světa geometrie, nabízejí mu možnosti, aby sám našel spojitost mezi reálným světem, ve kterém žijeme, a světem ideálních geometrických objektů a vztahů. Pro nalézání nových myšlenek jsou nezbytné žákovy předchozí zkušenosti. V textu jsou ukázány příklady netradičních úloh pro žáka primární školy, které jsou pro něj lákavé. Je důležité si uvědomit, že žáci získávají znalosti z geometrie a rozvíjejí prostorovou představivost nejen ve škole, ale také vesvém volném čase, často s využitím informačních technologií. Hraní specifických počítačových her nebo stavba a programování robota může být pro žáka primární školy také netradiční geometrická úloha.

  • Czech name

    Rozvoj prostorové představivosti v netradičních úlohách pro žáka primární školy

  • Czech description

    Učitelé vytvářejí pro žáka příležitosti vhlédnout do světa geometrie, nabízejí mu možnosti, aby sám našel spojitost mezi reálným světem, ve kterém žijeme, a světem ideálních geometrických objektů a vztahů. Pro nalézání nových myšlenek jsou nezbytné žákovy předchozí zkušenosti. V textu jsou ukázány příklady netradičních úloh pro žáka primární školy, které jsou pro něj lákavé. Je důležité si uvědomit, že žáci získávají znalosti z geometrie a rozvíjejí prostorovou představivost nejen ve škole, ale také vesvém volném čase, často s využitím informačních technologií. Hraní specifických počítačových her nebo stavba a programování robota může být pro žáka primární školy také netradiční geometrická úloha.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Geometrická představivost

  • ISBN

    978-80-244-4057-6

  • Number of pages of the result

    18

  • Pages from-to

    35-52

  • Number of pages of the book

    118

  • Publisher name

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Place of publication

    Olomouc

  • UT code for WoS chapter