Development of Spatial Imagination through manipulation among pupils in elementary schools
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F16%3A43887615" target="_blank" >RIV/44555601:13430/16:43887615 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.media4u.cz/mm012016.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mm012016.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Rozvoj prostorové představivosti žáků prvního stupně základní školy formou manipulace
Original language description
Článek je zaměřen na porovnání transmisivního způsobu vyučování s výukou založenou na manipulaci s předměty a to zejména z hlediska rozvoje prostorové představivosti žáka prvního stupně ZŠ. Vycházíme z předpokladu, že žák je v průběhu činnostního učení veden k samostatnosti, sebekontrole a sebehodnocení.
Czech name
Rozvoj prostorové představivosti žáků prvního stupně základní školy formou manipulace
Czech description
Článek je zaměřen na porovnání transmisivního způsobu vyučování s výukou založenou na manipulaci s předměty a to zejména z hlediska rozvoje prostorové představivosti žáka prvního stupně ZŠ. Vycházíme z předpokladu, že žák je v průběhu činnostního učení veden k samostatnosti, sebekontrole a sebehodnocení.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Media4u Magazín
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Volume of the periodical
13
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
4
Pages from-to
19-22
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—