All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Risk Areas of School Life in Terms of Students' Problem Behaviour

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F21%3A43896255" target="_blank" >RIV/44555601:13430/21:43896255 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://doi.org/10.33543/q2021.11" target="_blank" >https://doi.org/10.33543/q2021.11</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.33543/q2021.11" target="_blank" >10.33543/q2021.11</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Rizikové oblasti školního života z hlediska problémového chování žáků

  • Original language description

    Příspěvek mapuje oblasti školního života související s problémy v chování žáků na jedné základní škole ze Středočeského kraje. Na vybraném vzorku 122 respondentů ? žáků 8. a 9. tříd zjišťuje pomocí standardizovaného dotazníku, které školní oblasti mají pro žáky rizikový a které naopak podpůrný charakter. Celkem bylo sledováno sedm školních oblastí, které byly vyhodnoceny pomocí základních ukazatelů popisné statistiky. Výzkumným úkolem bylo získat reálná data a poskytnout škole informace, které oblasti života školy žáci vnímají negativně. Tyto oblasti z hlediska vývoje jejich chování představují určité riziko pro budoucí školní práci a jsou důležité pro prevenci ze strany školy.

  • Czech name

    Rizikové oblasti školního života z hlediska problémového chování žáků

  • Czech description

    Příspěvek mapuje oblasti školního života související s problémy v chování žáků na jedné základní škole ze Středočeského kraje. Na vybraném vzorku 122 respondentů ? žáků 8. a 9. tříd zjišťuje pomocí standardizovaného dotazníku, které školní oblasti mají pro žáky rizikový a které naopak podpůrný charakter. Celkem bylo sledováno sedm školních oblastí, které byly vyhodnoceny pomocí základních ukazatelů popisné statistiky. Výzkumným úkolem bylo získat reálná data a poskytnout škole informace, které oblasti života školy žáci vnímají negativně. Tyto oblasti z hlediska vývoje jejich chování představují určité riziko pro budoucí školní práci a jsou důležité pro prevenci ze strany školy.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Quaere 2021

  • ISBN

    978-80-87952-34-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    666-673

  • Publisher name

    Univerzita Hradec Králové

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    Jun 28, 2021

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article