Risk Areas of School Life in Terms of Students' Problem Behaviour
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F21%3A43896255" target="_blank" >RIV/44555601:13430/21:43896255 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://doi.org/10.33543/q2021.11" target="_blank" >https://doi.org/10.33543/q2021.11</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.33543/q2021.11" target="_blank" >10.33543/q2021.11</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Rizikové oblasti školního života z hlediska problémového chování žáků
Original language description
Příspěvek mapuje oblasti školního života související s problémy v chování žáků na jedné základní škole ze Středočeského kraje. Na vybraném vzorku 122 respondentů ? žáků 8. a 9. tříd zjišťuje pomocí standardizovaného dotazníku, které školní oblasti mají pro žáky rizikový a které naopak podpůrný charakter. Celkem bylo sledováno sedm školních oblastí, které byly vyhodnoceny pomocí základních ukazatelů popisné statistiky. Výzkumným úkolem bylo získat reálná data a poskytnout škole informace, které oblasti života školy žáci vnímají negativně. Tyto oblasti z hlediska vývoje jejich chování představují určité riziko pro budoucí školní práci a jsou důležité pro prevenci ze strany školy.
Czech name
Rizikové oblasti školního života z hlediska problémového chování žáků
Czech description
Příspěvek mapuje oblasti školního života související s problémy v chování žáků na jedné základní škole ze Středočeského kraje. Na vybraném vzorku 122 respondentů ? žáků 8. a 9. tříd zjišťuje pomocí standardizovaného dotazníku, které školní oblasti mají pro žáky rizikový a které naopak podpůrný charakter. Celkem bylo sledováno sedm školních oblastí, které byly vyhodnoceny pomocí základních ukazatelů popisné statistiky. Výzkumným úkolem bylo získat reálná data a poskytnout škole informace, které oblasti života školy žáci vnímají negativně. Tyto oblasti z hlediska vývoje jejich chování představují určité riziko pro budoucí školní práci a jsou důležité pro prevenci ze strany školy.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Quaere 2021
ISBN
978-80-87952-34-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
666-673
Publisher name
Univerzita Hradec Králové
Place of publication
Hradec Králové
Event location
Hradec Králové
Event date
Jun 28, 2021
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—