All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Primary School Teachers and their Self-Efficacy in Teaching Pupils with Special Needs

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F21%3A43896878" target="_blank" >RIV/44555601:13430/21:43896878 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://studiascientifica.ku.sk/wp-content/uploads/2022/01/ssf_5_21_s_obalkou.pdf" target="_blank" >http://studiascientifica.ku.sk/wp-content/uploads/2022/01/ssf_5_21_s_obalkou.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Učitelé primárního vzdělávání a jejich připravenost na práci s žáky s potřebou podpory

  • Original language description

    Článek reflektuje výsledky studie, které se účastnilo 544 učitelů na prvním stupni základních škol v Ústeckém kraji. Hlavním cílem bylo zjistit vztahy mezi kompetencemi učitelů a jejich didaktickými a speciálně pedagogickými kompetencemi. Článek poukazuje na vzájemný efekt self-efficacy, který podtrhuje důležitost jak schopnosti učitele pracovat s žáky s potřebou podpory, tak základní didaktické schopnosti, jaké jsou například práce s třídní skupinou etc. Na konci daného příspěvku jsou uvedeny doporučení pro praxi, další možnosti pregraduálního vzdělávání učitelů prvního stupně a mnohé další.

  • Czech name

    Učitelé primárního vzdělávání a jejich připravenost na práci s žáky s potřebou podpory

  • Czech description

    Článek reflektuje výsledky studie, které se účastnilo 544 učitelů na prvním stupni základních škol v Ústeckém kraji. Hlavním cílem bylo zjistit vztahy mezi kompetencemi učitelů a jejich didaktickými a speciálně pedagogickými kompetencemi. Článek poukazuje na vzájemný efekt self-efficacy, který podtrhuje důležitost jak schopnosti učitele pracovat s žáky s potřebou podpory, tak základní didaktické schopnosti, jaké jsou například práce s třídní skupinou etc. Na konci daného příspěvku jsou uvedeny doporučení pro praxi, další možnosti pregraduálního vzdělávání učitelů prvního stupně a mnohé další.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae

  • ISSN

    1336-2232

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    20

  • Issue of the periodical within the volume

    5

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    234-242

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database