Primary School Teachers and their Self-Efficacy in Teaching Pupils with Special Needs
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F21%3A43896878" target="_blank" >RIV/44555601:13430/21:43896878 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://studiascientifica.ku.sk/wp-content/uploads/2022/01/ssf_5_21_s_obalkou.pdf" target="_blank" >http://studiascientifica.ku.sk/wp-content/uploads/2022/01/ssf_5_21_s_obalkou.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Učitelé primárního vzdělávání a jejich připravenost na práci s žáky s potřebou podpory
Original language description
Článek reflektuje výsledky studie, které se účastnilo 544 učitelů na prvním stupni základních škol v Ústeckém kraji. Hlavním cílem bylo zjistit vztahy mezi kompetencemi učitelů a jejich didaktickými a speciálně pedagogickými kompetencemi. Článek poukazuje na vzájemný efekt self-efficacy, který podtrhuje důležitost jak schopnosti učitele pracovat s žáky s potřebou podpory, tak základní didaktické schopnosti, jaké jsou například práce s třídní skupinou etc. Na konci daného příspěvku jsou uvedeny doporučení pro praxi, další možnosti pregraduálního vzdělávání učitelů prvního stupně a mnohé další.
Czech name
Učitelé primárního vzdělávání a jejich připravenost na práci s žáky s potřebou podpory
Czech description
Článek reflektuje výsledky studie, které se účastnilo 544 učitelů na prvním stupni základních škol v Ústeckém kraji. Hlavním cílem bylo zjistit vztahy mezi kompetencemi učitelů a jejich didaktickými a speciálně pedagogickými kompetencemi. Článek poukazuje na vzájemný efekt self-efficacy, který podtrhuje důležitost jak schopnosti učitele pracovat s žáky s potřebou podpory, tak základní didaktické schopnosti, jaké jsou například práce s třídní skupinou etc. Na konci daného příspěvku jsou uvedeny doporučení pro praxi, další možnosti pregraduálního vzdělávání učitelů prvního stupně a mnohé další.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae
ISSN
1336-2232
e-ISSN
—
Volume of the periodical
20
Issue of the periodical within the volume
5
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
9
Pages from-to
234-242
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—