Informatics as a New Area of the Framework Educational Programme for Primary Education at the First Level of Primary Schools in the Czech Republic
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F23%3A43897593" target="_blank" >RIV/44555601:13430/23:43897593 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://studiascientifica.ku.sk/wp-content/uploads/2023/02/03_cirus_a_kol_ssf_1_2023.pdf" target="_blank" >http://studiascientifica.ku.sk/wp-content/uploads/2023/02/03_cirus_a_kol_ssf_1_2023.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.54937/ssf.2023.22.1.26-32" target="_blank" >10.54937/ssf.2023.22.1.26-32</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Informatika jako nová oblast Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání na 1. stupni Základních škol v ČR
Original language description
Příspěvek je věnován aktuálnímu procesu implementace nové oblasti Informatika, která nahradila vzdělávací oblast Informační a komunikační technologie v Rámcovém vzdělávacím programu základního vzdělávání v České republice, v základním vzdělávání. Příspěvek ukazuje monosti, ale i omezení, která tato nová oblast přináší do vzdělávacího procesu v primárním vzdělávání. Ukazuje moný pokrok v kompetencích, kterých se od áků očekává, a snaí se také ukázat odpovědi na otázku připravenosti současných učitelů primárního vzdělávání na tento nový koncept.
Czech name
Informatika jako nová oblast Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání na 1. stupni Základních škol v ČR
Czech description
Příspěvek je věnován aktuálnímu procesu implementace nové oblasti Informatika, která nahradila vzdělávací oblast Informační a komunikační technologie v Rámcovém vzdělávacím programu základního vzdělávání v České republice, v základním vzdělávání. Příspěvek ukazuje monosti, ale i omezení, která tato nová oblast přináší do vzdělávacího procesu v primárním vzdělávání. Ukazuje moný pokrok v kompetencích, kterých se od áků očekává, a snaí se také ukázat odpovědi na otázku připravenosti současných učitelů primárního vzdělávání na tento nový koncept.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2023
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae
ISSN
1336-2232
e-ISSN
—
Volume of the periodical
2023
Issue of the periodical within the volume
22
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
7
Pages from-to
26-32
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—