Exploring the Relationship Between Resilience and Social Competence Among Educators In Institutional and Protective Care Facilities
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F24%3A43898767" target="_blank" >RIV/44555601:13430/24:43898767 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://pages.pedf.cuni.cz/specpeda/" target="_blank" >http://pages.pedf.cuni.cz/specpeda/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Zkoumání vztahu resilience a sociálních kompetencí u vychovatelů ve školských zařízeních pro výkon ústavní a ochranné výchovy
Original language description
Příspěvek se zabývá vztahem resilience a sociálních kompetencí u vychovatelů ve školských zařízeních pro výkon ústavní a ochranné výchovy. Výzkum byl proveden za pomoci standardizovaných dotazníků ISK-Inventáře sociálních kompetencí (Hoskovcová & Vašek, 2017) a CD-RISC Connor-Davidson Resilience Scale (Connor & Davidson, 2003). Výzkumný záměr jsme realizovali na vzorku 162 vybraných respondentů. Článek shrnuje klíčové výstupy související s tímto výzkumem.
Czech name
Zkoumání vztahu resilience a sociálních kompetencí u vychovatelů ve školských zařízeních pro výkon ústavní a ochranné výchovy
Czech description
Příspěvek se zabývá vztahem resilience a sociálních kompetencí u vychovatelů ve školských zařízeních pro výkon ústavní a ochranné výchovy. Výzkum byl proveden za pomoci standardizovaných dotazníků ISK-Inventáře sociálních kompetencí (Hoskovcová & Vašek, 2017) a CD-RISC Connor-Davidson Resilience Scale (Connor & Davidson, 2003). Výzkumný záměr jsme realizovali na vzorku 162 vybraných respondentů. Článek shrnuje klíčové výstupy související s tímto výzkumem.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2024
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Speciální pedagogika
ISSN
1211-2720
e-ISSN
—
Volume of the periodical
34
Issue of the periodical within the volume
3-4
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
18
Pages from-to
249-266
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—