All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Critical Points of the Chemistry Curricu lum at Lower Secondary School I

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13440%2F20%3A43896466" target="_blank" >RIV/44555601:13440/20:43896466 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/00216208:11410/19:10412618 RIV/61989592:15310/19:73604089 RIV/49777513:23420/19:43959788

  • Result on the web

    <a href="https://katalog.cbvk.cz/arl-cbvk/cs/detail-cbvk_us_cat-0998097-titul?obalka=novinky" target="_blank" >https://katalog.cbvk.cz/arl-cbvk/cs/detail-cbvk_us_cat-0998097-titul?obalka=novinky</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Kritická místa kurikula chemie na 2. stupni základní školy

  • Original language description

    V monografii jsou diskutovány možnosti a limity inovací rané výuky chemie v České republice v době současné kurikulární reformy. Metodika výzkumu byla založena na rozhovoru s učiteli chemie a výzkum byl zaměřen na jejich názory na klíčová, kritická a částečně i dynamická místa učiva chemie na základních školách v České republice (se zaměřením na první ročník výuky chemie na druhém stupni ZŠ). Prostřednictvím rozhovorů se 40 učiteli chemie ze čtyř krajů byly získány informace o tom, jaká vnímají kritická a klíčová místa ve své výuce . Na základě analýzy rozhovorů byly vybrány kritické i klíčové body rané výuky chemie a vytvořeno 8 modulů pro zlepšení jejich výuky. Ve spolupráci učitelů s oborovými didaktiky byly moduly průběžně upravovány ve vztahu pro jejich optimální prezentaci, procvičování a hodnocení. Prezentované výsledky mají ambici významně přispět k inovaci výuky raného obsahu chemie v kontextu 2. stupně základní školy v ČR, protože hlavní důraz byl kladen na spolupráci výzkumníků s učiteli z praxe a vybudování tzv. ?společenství praxe?.

  • Czech name

    Kritická místa kurikula chemie na 2. stupni základní školy

  • Czech description

    V monografii jsou diskutovány možnosti a limity inovací rané výuky chemie v České republice v době současné kurikulární reformy. Metodika výzkumu byla založena na rozhovoru s učiteli chemie a výzkum byl zaměřen na jejich názory na klíčová, kritická a částečně i dynamická místa učiva chemie na základních školách v České republice (se zaměřením na první ročník výuky chemie na druhém stupni ZŠ). Prostřednictvím rozhovorů se 40 učiteli chemie ze čtyř krajů byly získány informace o tom, jaká vnímají kritická a klíčová místa ve své výuce . Na základě analýzy rozhovorů byly vybrány kritické i klíčové body rané výuky chemie a vytvořeno 8 modulů pro zlepšení jejich výuky. Ve spolupráci učitelů s oborovými didaktiky byly moduly průběžně upravovány ve vztahu pro jejich optimální prezentaci, procvičování a hodnocení. Prezentované výsledky mají ambici významně přispět k inovaci výuky raného obsahu chemie v kontextu 2. stupně základní školy v ČR, protože hlavní důraz byl kladen na spolupráci výzkumníků s učiteli z praxe a vybudování tzv. ?společenství praxe?.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-261-0925-9

  • Number of pages

    158

  • Publisher name

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Place of publication

    PLzeň

  • UT code for WoS book