Technology of utilization of a database of railway track structual components, bearing capacity
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F13%3A%230001184" target="_blank" >RIV/44994575:_____/13:#0001184 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/68407700:21110/13:00216920
Result on the web
<a href="http://www.cz/projekt-komon/" target="_blank" >http://www.cz/projekt-komon/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Technologie využití databáze kvalifikace únosnosti konstrukčních komponentů železniční tratě
Original language description
Cílem technologie je určení předpokládané únosnosti odpovídajících konstrukčních komponentů koleje železniční tratě vyhodnocením dat z databáze před vlastním měřením únosnosti na železniční trati a jejich následné porovnání s hodnotami získanými v terénu. Na základě vzájemného porovnání hodnot získaných z databáze a hodnot zjištěných in-situ je možné provést zhodnocení stavu konstrukčních komponentů železniční tratě. Pokod nebude možné získat potřebný údaj o únosnosti při měření in-situ, bude pro odhadjeho předpokládané velikosti použita databáze výsledků laboratorních měření.
Czech name
Technologie využití databáze kvalifikace únosnosti konstrukčních komponentů železniční tratě
Czech description
Cílem technologie je určení předpokládané únosnosti odpovídajících konstrukčních komponentů koleje železniční tratě vyhodnocením dat z databáze před vlastním měřením únosnosti na železniční trati a jejich následné porovnání s hodnotami získanými v terénu. Na základě vzájemného porovnání hodnot získaných z databáze a hodnot zjištěných in-situ je možné provést zhodnocení stavu konstrukčních komponentů železniční tratě. Pokod nebude možné získat potřebný údaj o únosnosti při měření in-situ, bude pro odhadjeho předpokládané velikosti použita databáze výsledků laboratorních měření.
Classification
Type
Z<sub>tech</sub> - Verified technology
CEP classification
JN - Civil engineering
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/TA01030516" target="_blank" >TA01030516: Continual Monitoring of the Load-bearing Capacity of the Railway Tracks</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Internal product ID
KOMON
Numerical identification
—
Technical parameters
Ověřená technologie je předmětem smlouvy o využití výsledků výzkumu ze dne 18.12. 2013, uzavřené mezi Centrem dopravního výzkumu, v.v.i. a Viamontem DSP. IČ 44994575. Kontaktní osobou za Centrum dopravního výzkumu, v.v.i. je doc. ing. Zdeněk Hřebíček, CSc., vedoucí Oblasti průřezových problémů v dopravě, tel. 541641742, e-mail: zdenek.hrebicek@cdv.cz.
Economical parameters
Ověřená technologie umožní snížení počtu prováděných statických zatěžovacích zkoušek o 30%. Při provedení 100 statických zatěžovacích zkoušek ročně a ceně za jednu zkoušku 3 000 Kč dojde k roční finanční úspoře 90 000 Kč.
Application category by cost
—
Owner IČO
44994575
Owner name
Centrum dopravního výzkumu, v.v.i.
Owner country
CZ - CZECH REPUBLIC
Usage type
N - Využití výsledku jiným subjektem je možné bez nabytí licence (výsledek není licencován)
Licence fee requirement
—
Web page
—