Proposed methodologies for evaluation of the bearing capacity of structural components of railway tracks
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F14%3A00213978" target="_blank" >RIV/68407700:21110/14:00213978 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Navrhované metodiky pro kvalifikace únosnosti konstrukčních komponent železničních tratí
Original language description
Článek pojednává o dvou certifikovaných metodikách vzniklých v rámci projektu TAČR ? Kontinuální monitoring únosnosti pražcového podloží železničních tratí. První metodikou je Metodika využití databáze kvalifikace únosnosti konstrukčních komponentů železniční tratě, umožňující stanovení předpokládaných hodnot modulu přetvárnosti na základě vyhodnocení rozsáhlého souboru hodnot rázového modulu deformace a modulu přetvárnosti získaného měřením na reálných konstrukcích případně laboratorních modelech v měřítku 1:1. Druhou metodikou je Metodika vyhledávání nehomogenních míst zhotovených konstrukčních vrstev pražcového podloží, která slouží pro stanovení nejslabších míst na zhotovené vrstvě, pomocí zatlačení zkušební desky měřícího zařízení lehká dynamickádeska.
Czech name
Navrhované metodiky pro kvalifikace únosnosti konstrukčních komponent železničních tratí
Czech description
Článek pojednává o dvou certifikovaných metodikách vzniklých v rámci projektu TAČR ? Kontinuální monitoring únosnosti pražcového podloží železničních tratí. První metodikou je Metodika využití databáze kvalifikace únosnosti konstrukčních komponentů železniční tratě, umožňující stanovení předpokládaných hodnot modulu přetvárnosti na základě vyhodnocení rozsáhlého souboru hodnot rázového modulu deformace a modulu přetvárnosti získaného měřením na reálných konstrukcích případně laboratorních modelech v měřítku 1:1. Druhou metodikou je Metodika vyhledávání nehomogenních míst zhotovených konstrukčních vrstev pražcového podloží, která slouží pro stanovení nejslabších míst na zhotovené vrstvě, pomocí zatlačení zkušební desky měřícího zařízení lehká dynamickádeska.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
JN - Civil engineering
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/TA01030516" target="_blank" >TA01030516: Continual Monitoring of the Load-bearing Capacity of the Railway Tracks</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Projektování na železniční dopravní cestě 2014
ISBN
978-80-905733-0-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
84-88
Publisher name
Vyšší odborná škola a Střední průmyslová škola strojní, stavební a dopravní, příspěvková organizace
Place of publication
Děčín
Event location
Děčín
Event date
Feb 26, 2014
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—