Methodology of utilization of a database of railway track structural components? bearing capacity
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F14%3A00214685" target="_blank" >RIV/68407700:21110/14:00214685 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/44994575:_____/14:#0001417
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Metodika využití databáze kvalifikace únosnosti konstrukčních komponentů železniční tratě
Original language description
Cílem metodiky je určení předpokládané únosnosti odpovídajících konstrukčních komponentů koleje železniční tratě vyhodnocením dat z databáze před vlastním měřením únosnosti na železniční trati a jejich následné porovnání s hodnotami získanými v terénu. Na základě vzájemného porovnání hodnot získaných z databáze a hodnot zjištěných in-situ je možné provést zhodnocení stavu konstrukčních komponentů železniční tratě. Pokud nebude možné získat potřebný údaj o únosnosti při měření in-situ, bude pro odhad jeho předpokládané velikosti použita databáze výsledků laboratorních měření.
Czech name
Metodika využití databáze kvalifikace únosnosti konstrukčních komponentů železniční tratě
Czech description
Cílem metodiky je určení předpokládané únosnosti odpovídajících konstrukčních komponentů koleje železniční tratě vyhodnocením dat z databáze před vlastním měřením únosnosti na železniční trati a jejich následné porovnání s hodnotami získanými v terénu. Na základě vzájemného porovnání hodnot získaných z databáze a hodnot zjištěných in-situ je možné provést zhodnocení stavu konstrukčních komponentů železniční tratě. Pokud nebude možné získat potřebný údaj o únosnosti při měření in-situ, bude pro odhad jeho předpokládané velikosti použita databáze výsledků laboratorních měření.
Classification
Type
N<sub>metC</sub> - Methodology certified by the authorised body
CEP classification
JN - Civil engineering
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/TA01030516" target="_blank" >TA01030516: Continual Monitoring of the Load-bearing Capacity of the Railway Tracks</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Internal product ID
UPM 2014/1
Regulation ID
Č.j.: 9/2014-520-TVP/1
Technical parameters
Metodika je předmětem smlouvy č. 8-08-13-MZ-007 o uplatnění certifikované metodiky zpracované v rámci řešení výzkumného projektu/záměru č. 01/TA01030516 mezi Centrem dopravního výzkumu, v.v.i (hlavní řešitel projektu), IČ: 44994575 a Viamontem DSP, IČ: 44994575, ze dne 18. 12. 2013. Kontaktní osobou za Centrum dopravního výzkumu je pan doc. Ing. Zdeněk Hřebíček, CSc., vedoucí oblasti průřezových problémů v dopravě, tel. 541 641 742, e-mail: zdenek.hrebicek@cdv.cz
Economical parameters
Metodika využití databáze kvalifikace únosnosti konstrukčních komponentů železniční tratě umožní snížení počtu prováděných statických zatěžovacích zkoušek o 30%. Při provedení 100 statických zatěžovacích zkoušek ročně a ceně za jednu zkoušku 3000 Kč, dojde při snížení počtu zkoušek o 30% k finanční úspoře 90 000 Kč.
Certification body designation
ČR, Ministerstvo dopravy, Odbor strategie; nábř. L. Svobody 1222/12, Praha 1
Date of certification
—
Method of use
C - Výsledek je využíván bez omezení okruhu uživatelů