Potential improvement in data interpretation regarding simultaneous measurement of friction coefficient and longitudinal unevenness of pavement surfaces
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F18%3AN0000115" target="_blank" >RIV/44994575:_____/18:N0000115 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.silnicnispolecnost.cz/cs/casopisy/silnicni-obzor/" target="_blank" >http://www.silnicnispolecnost.cz/cs/casopisy/silnicni-obzor/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Možnosti zpřesnění naměřených data plynoucích za současného měření součinitele tření a podélných nerovností povrchu vozovky
Original language description
Dosavadní přístup hodnocení povrchových vlastností vozovek je založen na samostatném měření a vyhodnocení protismykových vlastností, vyjádřených součinitelem tření a samostatném měření a vyhodnocení podélné nerovnosti, zpravidla vyjádřené parametrem IRI. Příspěvek prezentuje přínosy, které přináší měření protismykových vlastností a podélných nerovností povrchu vozovky v rámci jednoho přejezdu měřicího vozidla. Uvedena jsou měřicí zařízení, která současné měření obou parametrů umožňují (české zařízení TRT, rakouský RoadSTAR a australský iSSAVe). Dále je uvedeno, jak mohou nerovnosti vozovky ovlivnit výsledky měření součinitele tření provedených za vysokých rychlostí.
Czech name
Možnosti zpřesnění naměřených data plynoucích za současného měření součinitele tření a podélných nerovností povrchu vozovky
Czech description
Dosavadní přístup hodnocení povrchových vlastností vozovek je založen na samostatném měření a vyhodnocení protismykových vlastností, vyjádřených součinitelem tření a samostatném měření a vyhodnocení podélné nerovnosti, zpravidla vyjádřené parametrem IRI. Příspěvek prezentuje přínosy, které přináší měření protismykových vlastností a podélných nerovností povrchu vozovky v rámci jednoho přejezdu měřicího vozidla. Uvedena jsou měřicí zařízení, která současné měření obou parametrů umožňují (české zařízení TRT, rakouský RoadSTAR a australský iSSAVe). Dále je uvedeno, jak mohou nerovnosti vozovky ovlivnit výsledky měření součinitele tření provedených za vysokých rychlostí.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
20104 - Transport engineering
Result continuities
Project
Result was created during the realization of more than one project. More information in the Projects tab.
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Silniční obzor
ISSN
0322-7154
e-ISSN
—
Volume of the periodical
79
Issue of the periodical within the volume
12
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
5
Pages from-to
346-350
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—