Vehicle routing system on bridge structure
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F23%3A10001597" target="_blank" >RIV/44994575:_____/23:10001597 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/60746220:_____/23:N0000011 RIV/68407700:21720/23:00373669
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Systém trasování pohybu vozidel po mostní konstrukci
Original language description
Algoritmy trasování pohybu vozidel po mostní konstrukci kombinované s inteligentní dopravní kamerou tvořící systém trasování pohybu vozidel po mostní konstrukci.
Czech name
Systém trasování pohybu vozidel po mostní konstrukci
Czech description
Algoritmy trasování pohybu vozidel po mostní konstrukci kombinované s inteligentní dopravní kamerou tvořící systém trasování pohybu vozidel po mostní konstrukci.
Classification
Type
G<sub>funk</sub> - Functional sample
CEP classification
—
OECD FORD branch
20104 - Transport engineering
Result continuities
Project
<a href="/en/project/CK02000126" target="_blank" >CK02000126: Condition diagnostics and protection of bridge constructions system with application of WIM system</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2023
Confidentiality
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Data specific for result type
Internal product ID
CK02000126-V5
Numerical identification
CK02000126-V5
Technical parameters
Zjištění polohy vozidla se provádí pozorováním mostu s vozidly kamerovým systémem, zjištěním polohy vozidla v zorném poli kamery a následnou projekcí polohy vozidla do souřadné soustavy mostu za účelem fúze s daty naměřenými na mostě. Tento způsob lokalizace vozidla je využitelný bez ohledu na lokalizaci a přítomnost vážního systému, tedy postačí přítomnost kamerového systému pro identifikaci a lokalizaci vozidla. Kamerový systém trasování je schopen poskytnout: • Polohu vozidla v rámci mostní konstrukce v čase, • počet vozidel na mostě, • rychlost vozidla a její vývoj v čase.
Economical parameters
Zkušenosti získané při vytváření vzorku budou aplikovány při budoucím vývoji komerčního řešení, která bude dodáváno na trh prostřednictvím firmy CAMEA. Spojením všech výstupů projektu vznikne nový komerční produkt, který reaguje na aktuální potřeby zákazníků – zvýšení bezpečnosti a ochrana mostní konstrukce. Funkční vzorek bude v kombinaci s ostatními výstupy projektu představovat přínosy pro řadu potenciálních zákazníků: -policie může pokutovat vozidla, jejichž hmotnost je vyšší, než povolená, -management dopravy může odklonit přetížení vozidla ještě před jejich příjezdem na most, - dopravní inženýři mohou sbírat přesné informace o skladbě a dopravy a zatížení vozovek a mostů - stavební inženýři mohou využít naměřená data pro predikci stavu mostů a plánování jejich včasných oprav, - bezpečností složky státu mohou lépe organizovat průjezd techniky přes dopravní síť, - lepší plánování nadměrných přeprav.
Application category by cost
—
Owner IČO
44994575
Owner name
Centrum dopravního výzkumu, v. v. i., CAMEA, spol. s r.o., Vysoké učení technické v Brně, České vysoké učení technické v Praze, pracoviště Univerzitní centrum energeticky efektivních budov
Owner country
CZ - CZECH REPUBLIC
Usage type
O - Doposud nevyužívaný výsledek
Licence fee requirement
—
Web page
—