Mind mapping technique in Adult learning theory
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F09%3A%230000070" target="_blank" >RIV/46358978:_____/09:#0000070 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Technika mentálního mapování v andragogické teorii
Original language description
Článek se zabývá problematikou využití techniky mentálního mapování, nástrojem, který je v praxi často využíván k rozvoji kreativního myšlení a řešení problémů. Studie vychází ze zkušeností, že mentální mapování lze s úspěchem využít v andragogické praxipři vzdělávání a učení dospělých. Charakterizuje principy mentálních map, shrnuje přednosti a výhody využití pro dospělé studenty i vzdělavatele. Ukazuje na význam vizualizace a nenásilného propojení nepříbuzných jevů zkoumající danou oblast z mnoha úhlů pohledu. V jednotlivých bodech seznamuje s postupem tvorby mentální mapy. Nabízí náměty pro tvorbu myšlenkových map prostřednictvím počítačových programů.
Czech name
Technika mentálního mapování v andragogické teorii
Czech description
Článek se zabývá problematikou využití techniky mentálního mapování, nástrojem, který je v praxi často využíván k rozvoji kreativního myšlení a řešení problémů. Studie vychází ze zkušeností, že mentální mapování lze s úspěchem využít v andragogické praxipři vzdělávání a učení dospělých. Charakterizuje principy mentálních map, shrnuje přednosti a výhody využití pro dospělé studenty i vzdělavatele. Ukazuje na význam vizualizace a nenásilného propojení nepříbuzných jevů zkoumající danou oblast z mnoha úhlů pohledu. V jednotlivých bodech seznamuje s postupem tvorby mentální mapy. Nabízí náměty pro tvorbu myšlenkových map prostřednictvím počítačových programů.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F09%2F1950" target="_blank" >GA406/09/1950: Andragogical model of adult education based on acquisition and development of key competencies</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Nové paradigma v kurikulu vzdělávání dospělých
ISBN
978-80-87306-04-8
Number of pages of the result
10
Pages from-to
—
Number of pages of the book
344
Publisher name
Educa Service
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—