All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Mind mapping technique in Adult learning theory

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F09%3A%230000070" target="_blank" >RIV/46358978:_____/09:#0000070 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Technika mentálního mapování v andragogické teorii

  • Original language description

    Článek se zabývá problematikou využití techniky mentálního mapování, nástrojem, který je v praxi často využíván k rozvoji kreativního myšlení a řešení problémů. Studie vychází ze zkušeností, že mentální mapování lze s úspěchem využít v andragogické praxipři vzdělávání a učení dospělých. Charakterizuje principy mentálních map, shrnuje přednosti a výhody využití pro dospělé studenty i vzdělavatele. Ukazuje na význam vizualizace a nenásilného propojení nepříbuzných jevů zkoumající danou oblast z mnoha úhlů pohledu. V jednotlivých bodech seznamuje s postupem tvorby mentální mapy. Nabízí náměty pro tvorbu myšlenkových map prostřednictvím počítačových programů.

  • Czech name

    Technika mentálního mapování v andragogické teorii

  • Czech description

    Článek se zabývá problematikou využití techniky mentálního mapování, nástrojem, který je v praxi často využíván k rozvoji kreativního myšlení a řešení problémů. Studie vychází ze zkušeností, že mentální mapování lze s úspěchem využít v andragogické praxipři vzdělávání a učení dospělých. Charakterizuje principy mentálních map, shrnuje přednosti a výhody využití pro dospělé studenty i vzdělavatele. Ukazuje na význam vizualizace a nenásilného propojení nepříbuzných jevů zkoumající danou oblast z mnoha úhlů pohledu. V jednotlivých bodech seznamuje s postupem tvorby mentální mapy. Nabízí náměty pro tvorbu myšlenkových map prostřednictvím počítačových programů.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA406%2F09%2F1950" target="_blank" >GA406/09/1950: Andragogical model of adult education based on acquisition and development of key competencies</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Nové paradigma v kurikulu vzdělávání dospělých

  • ISBN

    978-80-87306-04-8

  • Number of pages of the result

    10

  • Pages from-to

  • Number of pages of the book

    344

  • Publisher name

    Educa Service

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS chapter