Corporate Education Lecturers' Wiew of the Factors of Success of their Educational Activity
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F16%3A43891312" target="_blank" >RIV/60076658:12410/16:43891312 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://lifelonglearning.mendelu.cz/wcd/w-rek-lifelong/ll1602/fulltext.pdf" target="_blank" >http://lifelonglearning.mendelu.cz/wcd/w-rek-lifelong/ll1602/fulltext.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.11118/lifele20160602106" target="_blank" >10.11118/lifele20160602106</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Pohled lektorů firemního vzdělávání na faktory úspěchu své vzdělávací činnosti
Original language description
Článek je zaměřen na kompetence lektora vzdělávání dospělých ve vztahu k formulování požadavků směřujícím k jeho úspěšné vzdělávací činnosti. Odpovídá na otázku, jak samotní lektoři firemního vzdělávání vnímají své kompetence, co považují za stěžejní, co vše se odráží do přípravy a rozvoje kompetencí lektora, a to během firemního vzdělávání dospělých. Jde o výsledky výzkumného šetření realizovaného formou zpracování myšlenkových map a jejich následné obsahové analýzy. Výzkumný soubor tvořilo 41 lektorů dalšího vzdělávání, kteří prostřednictvím myšlenkové mapy popisovali oblasti, které považují pro výkon své profese za podstatné. Na základě výsledků byl vytvořen kompetenční model "tří O", který je zjednodušujícím vyjádřením toho, co považují lektoři ve vztahu k úspěšné vzdělávací činnosti za důležité.
Czech name
Pohled lektorů firemního vzdělávání na faktory úspěchu své vzdělávací činnosti
Czech description
Článek je zaměřen na kompetence lektora vzdělávání dospělých ve vztahu k formulování požadavků směřujícím k jeho úspěšné vzdělávací činnosti. Odpovídá na otázku, jak samotní lektoři firemního vzdělávání vnímají své kompetence, co považují za stěžejní, co vše se odráží do přípravy a rozvoje kompetencí lektora, a to během firemního vzdělávání dospělých. Jde o výsledky výzkumného šetření realizovaného formou zpracování myšlenkových map a jejich následné obsahové analýzy. Výzkumný soubor tvořilo 41 lektorů dalšího vzdělávání, kteří prostřednictvím myšlenkové mapy popisovali oblasti, které považují pro výkon své profese za podstatné. Na základě výsledků byl vytvořen kompetenční model "tří O", který je zjednodušujícím vyjádřením toho, co považují lektoři ve vztahu k úspěšné vzdělávací činnosti za důležité.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Lifelong Learning
ISSN
1804-526X
e-ISSN
—
Volume of the periodical
6
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
12
Pages from-to
"106 ? 117"
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—