All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Corporate Education Lecturers' Wiew of the Factors of Success of their Educational Activity

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F16%3A43891312" target="_blank" >RIV/60076658:12410/16:43891312 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://lifelonglearning.mendelu.cz/wcd/w-rek-lifelong/ll1602/fulltext.pdf" target="_blank" >http://lifelonglearning.mendelu.cz/wcd/w-rek-lifelong/ll1602/fulltext.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.11118/lifele20160602106" target="_blank" >10.11118/lifele20160602106</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Pohled lektorů firemního vzdělávání na faktory úspěchu své vzdělávací činnosti

  • Original language description

    Článek je zaměřen na kompetence lektora vzdělávání dospělých ve vztahu k formulování požadavků směřujícím k jeho úspěšné vzdělávací činnosti. Odpovídá na otázku, jak samotní lektoři firemního vzdělávání vnímají své kompetence, co považují za stěžejní, co vše se odráží do přípravy a rozvoje kompetencí lektora, a to během firemního vzdělávání dospělých. Jde o výsledky výzkumného šetření realizovaného formou zpracování myšlenkových map a jejich následné obsahové analýzy. Výzkumný soubor tvořilo 41 lektorů dalšího vzdělávání, kteří prostřednictvím myšlenkové mapy popisovali oblasti, které považují pro výkon své profese za podstatné. Na základě výsledků byl vytvořen kompetenční model "tří O", který je zjednodušujícím vyjádřením toho, co považují lektoři ve vztahu k úspěšné vzdělávací činnosti za důležité.

  • Czech name

    Pohled lektorů firemního vzdělávání na faktory úspěchu své vzdělávací činnosti

  • Czech description

    Článek je zaměřen na kompetence lektora vzdělávání dospělých ve vztahu k formulování požadavků směřujícím k jeho úspěšné vzdělávací činnosti. Odpovídá na otázku, jak samotní lektoři firemního vzdělávání vnímají své kompetence, co považují za stěžejní, co vše se odráží do přípravy a rozvoje kompetencí lektora, a to během firemního vzdělávání dospělých. Jde o výsledky výzkumného šetření realizovaného formou zpracování myšlenkových map a jejich následné obsahové analýzy. Výzkumný soubor tvořilo 41 lektorů dalšího vzdělávání, kteří prostřednictvím myšlenkové mapy popisovali oblasti, které považují pro výkon své profese za podstatné. Na základě výsledků byl vytvořen kompetenční model "tří O", který je zjednodušujícím vyjádřením toho, co považují lektoři ve vztahu k úspěšné vzdělávací činnosti za důležité.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Lifelong Learning

  • ISSN

    1804-526X

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    6

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

    "106 ? 117"

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database