All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Marketing and tourism management at national and regional level

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F15%3A00000158" target="_blank" >RIV/46358978:_____/15:00000158 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Marketing a management cestovního ruchu na národní a regionální úrovni

  • Original language description

    Monografie sestává ze čtyř částí. První část je věnována kvalitě ve službách cestovního ruchu, standardům využívaným v České republice a charakteristice turistické destinace Posázaví. Druhá část se zabývá aspekty tvorby strategie v oblasti cestovního ruchu, problematikou cestovního ruchu v České republice a marketingovou komunikací v něm. Třetí část pojednává cestovní ruch jako průřezové odvětví i s ohledem na právo v cestovním ruchu. Čtvrtá část zahrnuje výsledky studentské grantové soutěže v rámci specifického vysokoškolského výzkumu UJAK se zaměřením na turistický region Střední Čechy.

  • Czech name

    Marketing a management cestovního ruchu na národní a regionální úrovni

  • Czech description

    Monografie sestává ze čtyř částí. První část je věnována kvalitě ve službách cestovního ruchu, standardům využívaným v České republice a charakteristice turistické destinace Posázaví. Druhá část se zabývá aspekty tvorby strategie v oblasti cestovního ruchu, problematikou cestovního ruchu v České republice a marketingovou komunikací v něm. Třetí část pojednává cestovní ruch jako průřezové odvětví i s ohledem na právo v cestovním ruchu. Čtvrtá část zahrnuje výsledky studentské grantové soutěže v rámci specifického vysokoškolského výzkumu UJAK se zaměřením na turistický region Střední Čechy.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50201 - Economic Theory

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    9788074521096

  • Number of pages

    236

  • Publisher name

    Univerzita Jana Amose Komenského Praha

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book