All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

ECONOMIC IMPACTS OF CzechTourism MARKETING CONCEPT IN THE PERIOD marketing concept in the period 2013 - 2020

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19240%2F20%3AA0000671" target="_blank" >RIV/47813059:19240/20:A0000671 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.pulib.sk/web/kniznica/elpub/dokument/Svedova3" target="_blank" >http://www.pulib.sk/web/kniznica/elpub/dokument/Svedova3</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    EKONOMICKÉ DOPADY MARKETINGOVÉ KONCEPCE CZECH TOURISM V OBDOBÍ 2013 - 2020

  • Original language description

    Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism iniciovala v letech 1998 – 1999 rajonizaci České republiky na turistické regiony a oblasti na marketingovém principu. Tento přístup byl v souladu s lokalizačními, realizačními a selektivními předpoklady rozvoje cestovního ruchu v těchto destinacích. Po vzniku samosprávných krajů ovšem došlo ke změně tohoto přístupu a bylo upřednostněno územně správní členění České republiky na turistické regiony – kraje, což přineslo negativní dopady především na turistické oblasti. Přitom problematikou rajonizace v cestovním ruchu se v České republice zabývá řada autorů a odborných institucí. Se vznikem organizací cestovního ruchu v posledních letech se situace ještě více zkomplikovala a prostřednictvím certifikací těchto organizací vázaných na veřejnou podporu vzniká postupně nová mapa turistických regionů, oblastí a lokalit České republiky. Cílem tohoto příspěvku je tedy objasnit komplikovanou situaci a nastínit možná řešení problémů.

  • Czech name

    EKONOMICKÉ DOPADY MARKETINGOVÉ KONCEPCE CZECH TOURISM V OBDOBÍ 2013 - 2020

  • Czech description

    Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism iniciovala v letech 1998 – 1999 rajonizaci České republiky na turistické regiony a oblasti na marketingovém principu. Tento přístup byl v souladu s lokalizačními, realizačními a selektivními předpoklady rozvoje cestovního ruchu v těchto destinacích. Po vzniku samosprávných krajů ovšem došlo ke změně tohoto přístupu a bylo upřednostněno územně správní členění České republiky na turistické regiony – kraje, což přineslo negativní dopady především na turistické oblasti. Přitom problematikou rajonizace v cestovním ruchu se v České republice zabývá řada autorů a odborných institucí. Se vznikem organizací cestovního ruchu v posledních letech se situace ještě více zkomplikovala a prostřednictvím certifikací těchto organizací vázaných na veřejnou podporu vzniká postupně nová mapa turistických regionů, oblastí a lokalit České republiky. Cílem tohoto příspěvku je tedy objasnit komplikovanou situaci a nastínit možná řešení problémů.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50901 - Other social sciences

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    CESTOVNÝ RUCH V DVADSAŤROČNICI OD PRELOMU MILÉNIÍ – výkony, výzvy, trendy

  • ISBN

    9788055525754

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    14

  • Pages from-to

    169-182

  • Publisher name

    Prešovská univerzita v Prešove

  • Place of publication

    Prešov

  • Event location

    Prešov

  • Event date

    Jan 1, 2020

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article