Risk behaviour in cyberspace- new models, possibilities of prevention
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F22%3A00000228" target="_blank" >RIV/46358978:_____/22:00000228 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.uhk.cz/file/edee/pedagogicka-fakulta/pdf/pracoviste-fakulty/ustav-primarni-preprimarni-a-specialni-pedagogiky/program-konference-eris22.pdf" target="_blank" >https://www.uhk.cz/file/edee/pedagogicka-fakulta/pdf/pracoviste-fakulty/ustav-primarni-preprimarni-a-specialni-pedagogiky/program-konference-eris22.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Rizikové chování v kyberprostoru- nové modely, možnosti prevence
Original language description
Informační a komunikační technologie se staly nedílnou součástí moderní společnosti. Virtuální svět nám nabízí nejen dříve netušené možnosti, ale zároveň se objevují nové modely rizikového chování. Hlavním cílem příspěvku je představit výsledky kvalitativního výzkumu, který mapoval vliv moderních technologií na formy rizikového chování v zařízení pro výkon ústavní výchovy. Zjistili jsme, že moderní technologie mohou akcelerovat řadu problémů, zejména v oblasti sociálních kompetencí. Na základě výstupů výzkumu jsme modifikovali preventivní aktivity ve sledovaném prostředí a iniciovali jsme tvorbu vzdělávací platformy pro pedagogické pracovníky.
Czech name
Rizikové chování v kyberprostoru- nové modely, možnosti prevence
Czech description
Informační a komunikační technologie se staly nedílnou součástí moderní společnosti. Virtuální svět nám nabízí nejen dříve netušené možnosti, ale zároveň se objevují nové modely rizikového chování. Hlavním cílem příspěvku je představit výsledky kvalitativního výzkumu, který mapoval vliv moderních technologií na formy rizikového chování v zařízení pro výkon ústavní výchovy. Zjistili jsme, že moderní technologie mohou akcelerovat řadu problémů, zejména v oblasti sociálních kompetencí. Na základě výstupů výzkumu jsme modifikovali preventivní aktivity ve sledovaném prostředí a iniciovali jsme tvorbu vzdělávací platformy pro pedagogické pracovníky.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2022
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů