All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

MODEL OF STEER-BY-WIRE

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24210%2F09%3A%230001364" target="_blank" >RIV/46747885:24210/09:#0001364 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    MODEL STEER-BY-WIRE

  • Original language description

    Na katedře vozidel a motorů (KVM) TUL byl vytvořen návrh konstrukce zkušeních zařízení, která by umožnila zkoušet systémy směrového řízení. Cílem nově navržené konstrukce zařízení je začlenit do zkoušené soustavy i reálnou pneumatiku a pružné uložení členů nápravy. Hydraulický obvod zkušebního zařízení směrového řízení vozidla je v současnosti tvořen dvěma dvojčinnými hydromotory s jednostrannou pístní tyčí (průměr 32 mm/22 mm) a dvěma proporcionálními ventily D1FP firmy Parker (průtok 3 dm3.min-1 při tlakovém spádu 3,5 MPa s nulovým překrytím hran) umístěnými na kostce, která obsahuje dále tlakový ventil, odlehčovací ventil a další příslušenství. Proporcionální ventil DFplus má velmi dobré dynamické vlastnosti umožňující frekvenční rozsah 0-400 Hz při?3 dB a 350 Hz s fázovým posunutím ?90°. Zdrojem tlakové kapaliny je zubový hydrogenerátor poháněný jednofázovým elektromotorem.

  • Czech name

    MODEL STEER-BY-WIRE

  • Czech description

    Na katedře vozidel a motorů (KVM) TUL byl vytvořen návrh konstrukce zkušeních zařízení, která by umožnila zkoušet systémy směrového řízení. Cílem nově navržené konstrukce zařízení je začlenit do zkoušené soustavy i reálnou pneumatiku a pružné uložení členů nápravy. Hydraulický obvod zkušebního zařízení směrového řízení vozidla je v současnosti tvořen dvěma dvojčinnými hydromotory s jednostrannou pístní tyčí (průměr 32 mm/22 mm) a dvěma proporcionálními ventily D1FP firmy Parker (průtok 3 dm3.min-1 při tlakovém spádu 3,5 MPa s nulovým překrytím hran) umístěnými na kostce, která obsahuje dále tlakový ventil, odlehčovací ventil a další příslušenství. Proporcionální ventil DFplus má velmi dobré dynamické vlastnosti umožňující frekvenční rozsah 0-400 Hz při?3 dB a 350 Hz s fázovým posunutím ?90°. Zdrojem tlakové kapaliny je zubový hydrogenerátor poháněný jednofázovým elektromotorem.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    JT - Propulsion, engines and fuels

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    IX. Mezinárodní konference Riadenie tekutinových systémov 2009

  • ISBN

    978-80-968150-3-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Katedra technickej mechaniky a častí strojov, FŠT TnU Trenčín a HYDROPNEUTECH s.r.o.

  • Place of publication

    Žilina

  • Event location

    Oščadnica

  • Event date

    Jan 1, 2009

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article