MODEL OF STEER-BY-WIRE
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24210%2F09%3A%230001364" target="_blank" >RIV/46747885:24210/09:#0001364 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
MODEL STEER-BY-WIRE
Original language description
Na katedře vozidel a motorů (KVM) TUL byl vytvořen návrh konstrukce zkušeních zařízení, která by umožnila zkoušet systémy směrového řízení. Cílem nově navržené konstrukce zařízení je začlenit do zkoušené soustavy i reálnou pneumatiku a pružné uložení členů nápravy. Hydraulický obvod zkušebního zařízení směrového řízení vozidla je v současnosti tvořen dvěma dvojčinnými hydromotory s jednostrannou pístní tyčí (průměr 32 mm/22 mm) a dvěma proporcionálními ventily D1FP firmy Parker (průtok 3 dm3.min-1 při tlakovém spádu 3,5 MPa s nulovým překrytím hran) umístěnými na kostce, která obsahuje dále tlakový ventil, odlehčovací ventil a další příslušenství. Proporcionální ventil DFplus má velmi dobré dynamické vlastnosti umožňující frekvenční rozsah 0-400 Hz při?3 dB a 350 Hz s fázovým posunutím ?90°. Zdrojem tlakové kapaliny je zubový hydrogenerátor poháněný jednofázovým elektromotorem.
Czech name
MODEL STEER-BY-WIRE
Czech description
Na katedře vozidel a motorů (KVM) TUL byl vytvořen návrh konstrukce zkušeních zařízení, která by umožnila zkoušet systémy směrového řízení. Cílem nově navržené konstrukce zařízení je začlenit do zkoušené soustavy i reálnou pneumatiku a pružné uložení členů nápravy. Hydraulický obvod zkušebního zařízení směrového řízení vozidla je v současnosti tvořen dvěma dvojčinnými hydromotory s jednostrannou pístní tyčí (průměr 32 mm/22 mm) a dvěma proporcionálními ventily D1FP firmy Parker (průtok 3 dm3.min-1 při tlakovém spádu 3,5 MPa s nulovým překrytím hran) umístěnými na kostce, která obsahuje dále tlakový ventil, odlehčovací ventil a další příslušenství. Proporcionální ventil DFplus má velmi dobré dynamické vlastnosti umožňující frekvenční rozsah 0-400 Hz při?3 dB a 350 Hz s fázovým posunutím ?90°. Zdrojem tlakové kapaliny je zubový hydrogenerátor poháněný jednofázovým elektromotorem.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
JT - Propulsion, engines and fuels
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
IX. Mezinárodní konference Riadenie tekutinových systémov 2009
ISBN
978-80-968150-3-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
—
Publisher name
Katedra technickej mechaniky a častí strojov, FŠT TnU Trenčín a HYDROPNEUTECH s.r.o.
Place of publication
Žilina
Event location
Oščadnica
Event date
Jan 1, 2009
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—