All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Economic Theory and Practice II : Conference proceedings Acta Oeconomica No. 21

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F07%3A%400190414" target="_blank" >RIV/46747885:24310/07:@0190414 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Současný způsob identifikace zákazníků u výrobních firem na spotřebním trhu

  • Original language description

    Článek se věnuje způsobu identifikace zákazníků ve vybraných výrobních podnicích, obsluhující spotřební trhy. První část příspěvku popisuje identifikaci zákazníků jako nezbytnou součást CRM, což je přístup, který slouží k identifikování, kvalifikování, získávání, rozvinutí a udržování stále stabilnějších a vzájemně výhodnějších vztahů se zákazníky. Pro správnou implementaci CRM je nutné mít přehled o zákaznících, protože nelze obsluhovat celý trh stejným způsobem.

  • Czech name

    Současný způsob identifikace zákazníků u výrobních firem na spotřebním trhu

  • Czech description

    Článek se věnuje způsobu identifikace zákazníků ve vybraných výrobních podnicích, obsluhující spotřební trhy. První část příspěvku popisuje identifikaci zákazníků jako nezbytnou součást CRM, což je přístup, který slouží k identifikování, kvalifikování, získávání, rozvinutí a udržování stále stabilnějších a vzájemně výhodnějších vztahů se zákazníky. Pro správnou implementaci CRM je nutné mít přehled o zákaznících, protože nelze obsluhovat celý trh stejným způsobem.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Increase of Company Performance Efficiency Through Differentiated CRM on a Basis of Customer Actual and Potential Value to a Company</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Economic Theory and Practice II : Conference proceedings Acta Oeconomica No. 21

  • ISBN

    978-80-8083-407-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    45-52

  • Publisher name

    Faculty of Economics, Matej Bel University

  • Place of publication

    Banská Bystrica

  • Event location

    Banská Bystrica

  • Event date

    Feb 14, 2007

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article